کد خبر:46458
پ

پشت پرده استقبال سرد النصری ها از پرسپولیس: انتقام سخت در راه است!

در حالی که کاروان النصر در سفر به تهران با یک استقبال با شکوه حتی در سطح شهرداری تهران مواجه شد و مدیرعامل پرسپولیس خیلی هیجان زده در صف اول تبریک ورود النصری ها به تهران بود، استقابل سرد و دو نفره النصری ها از کاروان پرسپولیس، موجب شکایت تیم ایرانی شد.   پشت پرده […]

در حالی که کاروان النصر در سفر به تهران با یک استقبال با شکوه حتی در سطح شهرداری تهران مواجه شد و مدیرعامل پرسپولیس خیلی هیجان زده در صف اول تبریک ورود النصری ها به تهران بود، استقابل سرد و دو نفره النصری ها از کاروان پرسپولیس، موجب شکایت تیم ایرانی شد.

 

پشت پرده استقبال سرد النصری ها از پرسپولیس: انتقام سخت در راه است!

پشت پرده استقبال سرد النصری ها از پرسپولیس: انتقام سخت در راه است!

مسئولین پرسپولیس که تصور می کردند استقبال با شکوهی از آنها در سفر به عربستان شود، ابتدا با مشکلات عجیب سفر هوایی به عربستان مواجه شدند و مجبور شدند یک روز دیرتر به عربستان سفر کنند. سپس با استقبال سرد مسئولین النصری در فرودگاه متوجه شدند که آن استقبال گرم در تهران تنها به کوچک شدن باشگاه پرسپولیس انجامیده است و نه چیز دیگری ! در ادامه نیز سرگردانی نیم ساعته یحیی گل محمدی در پیدا کردن محل کنفرانس خبری و همچنین پذیرایی نامناسب از بازیکنان پرسپولیس در هتل اسکان از جمله مواردی بود که کادر پرسپولیس و بازیکنان به آنها اشاره کردند.

با توجه به سابقه تقابل دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که منجر به شکایت طولانی النصر از پرسپولیس که منجر به شکست تیم عربستانی در دعوای حقوقی شد؛ به نظر می رسد النصری ها قصد دارند انتقام سختی از پرسپولیس بگیرند به طوری که با یک پیروزی پرگل مقابل تیم ایرانی هم صعود خود را قطعی کنند و هم شانس صعود پرسپولیس به دور بعد را به پائین ترین حد ممکن برسانند.

عربستانی ها معتقد بودند مسئولین پرسپولیس عامدانه چمن ورزشگاه آزادی در روز مسابقه با النصر را به آن حالت اسفناک در آورده بودند تا در روند تاکتیکی النصر وقفه ایجاد کنند. اتفاقی که بیراه هم به نظر نمی رسد چرا که به فاصله یک هفته پس از بازی با النصر،  به یکباره چمن ورزشگاه آزادی شرایط مساعدی پیدا کرد!

النصری ها که می دانند چند روز دیگر می بایست در دربی ریاض به مصاف الهلال بروند و تا حد زیادی صعودشان از گروه E قطعی شده، به هیچ یک از ستاره های خود استراحت ندادند تا مشخص شود آنها با انگیزه انتقامی قصد دارند یک شکست سنگین و خاطره انگیز برای پرسپولیس به یادگار بگذارند امشب.

بازی دو تیم امشب ساعت 21:30 از شبکه 3 پخش می شود.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید