کد خبر:45964
پ

مارکوس پینک به پرسپولیس نمی آید

در حالی که یک رسانه معلوم الحال مجازی که عمده اخبارش اشتباه از آب در آمده اند، با قاطعیت از گزینه شدن مارکوس پینک برای پرسپولیس خبر داده با رصدی در فضای مجازی به سادگی می توان دریافت امکان انجام این انتقال نزدیک به 0 است! مارکوس پینک به پرسپولیس نمی آید مارکوس پینک نام […]

در حالی که یک رسانه معلوم الحال مجازی که عمده اخبارش اشتباه از آب در آمده اند، با قاطعیت از گزینه شدن مارکوس پینک برای پرسپولیس خبر داده با رصدی در فضای مجازی به سادگی می توان دریافت امکان انجام این انتقال نزدیک به 0 است!

مارکوس پینک به پرسپولیس نمی آید

مارکوس پینک به پرسپولیس نمی آید

مارکوس پینک نام مهاجم اتریشی تیم اول لیگ چین یعنی SH Port است. او در نیم فصل به این تیم پیوسته و از آوریل 2023 تا دسامبر 2023 یعنی نیم فصل فوتبال در ایران و پایان لیگ حرفه ای چین با تیم خود قرارداد دارد.

وانگهی لیگ چین هنوز در جریان است و 6 هفته دیگر تا پایان رقابتها باقی مانده است و به نظر می رسد انتشار این خبر تنها برای جذب مخاطب بوده است و نه چیز دیگر.

پروفسور مارکوس پینک آمار ناامید کننده 13 بازی و یک گل را در تیم چینی تا اینجای کار از خود به ثبت رسانده و انتشار آمار 16 گل در 22 بازی در لیگ اتریش تنها یک شیطنت رسانه ای دلال ها برای با کیفیت نشان دادن این بازیکن است(اگرچه آمار فوق برای فصل قبل مورد تائید است). بدون شک او اگر از لحاظ جسمانی در وضعیت مساعدی به سر می برد، تیم اتریشی به همکاری با او خاتمه نمی داد تا با 600 هزار دلار مجبور به ترک فوتبال اروپا و حضور در لیگ چین شود! شاید بهتر باشد قبل از تائید او توسط آنالیزورهای پرسپولیس، او ابتدا به پزشک پرسپولیس مراجعه کند تا سرنوشت بازیکنانی همچون بودیمیر، براندائو، اوساگونا، دیاباته (با آن آمار درخشان قبل از حضور در پرسپولیس)، پریرا برای این بازیکن رخ ندهد!

نکته جالب اینکه تنظیم کنندگان این خبر فیک برای اینکه بعدها، انگ اخبار کذب و غیرموثق به آنها نچسبد مدعی شده اند این بازیکن برای حضور در پرسپولیس معطل تائید آنالیزورهای پرسپولیس است تا اگر این بازیکن جذب نشد، مدعی شوند آنالیزورهای پرسپولیس او را نخواسته اند!

البته مشخص است این جریان سازی به سبب اعمال فشار بر روی مدیریت باشگاه پرسپولیس و انحراف افکار عمومی هواداران پرسپولیس صورت می گیرد.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سعید 28 آگوست 2023 / 9:08 ب.ظ

    داداش چه لحن تندی داری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید