کد خبر:43751
پ

لطف بزرگ قلعه نویی به استقلال | خوشحالی زیرپوستی ساپینتو

در حالی که هواداران و پیشکسوتان استقلال پس از اطلاع از لیست جدید تیم ملی و حضور تنها 3 بازیکن در لیست قلعه نویی شاکی هستند، اما ساپینتو بدون شک خوشحال ترین فرد در این خصوص خواهد بود. سابقه نشان داده تیم هایی که در کورس قهرمانی هستند، در صورتی که نفرات کلیدی خود را […]

در حالی که هواداران و پیشکسوتان استقلال پس از اطلاع از لیست جدید تیم ملی و حضور تنها 3 بازیکن در لیست قلعه نویی شاکی هستند، اما ساپینتو بدون شک خوشحال ترین فرد در این خصوص خواهد بود.

سابقه نشان داده تیم هایی که در کورس قهرمانی هستند، در صورتی که نفرات کلیدی خود را به تیم ملی بدهند یا مصدوم برگشته اند و یا خسته! با این حساب با توجه به بی جانشین بودن مهری و رضاوند در استقلال، امروز ساپینتو از عدم دعوت آنها به تیم ملی مسلماً خوشحال خواهد بود.

او به قدری حفظ شرایط خوب تیمش برایش اهمیت دارد که برای دور نشدن بازیکنان از شرایط مسابقه به همان روال هفته ای یک بازی، برای بازیکنانش بازی تدارکاتی در نظر گرفته است.

جالب است بدانید در فصل گذشته یکی از دلایل دور شدن پرسپولیس از کورس قهرمانی مصدومیت های پیاپی مهدی ترابی و وحید امیری در بازگشت از تیم ملی بود که کیفیت فنی تیم گل محمدی را تا حد زیادی پائین آورده بود.

حالا با دعوت پرتعدادتر از ستاره های سپاهان و پرسپولیس، به نظر می رسد مسیر برای موفقیت استقلال در بازگشت به مسابقات که از 10 فروردین از سر گرفته می شود، هموارتر است.

بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نشده اند حداقل برای چند روز می توانند در تعطیلات در کنار خانواده استراحت کنند اما ملی پوشان می بایست در تعطیلات نوروز در اختیار قلعه نویی و در اردوی تیم ملی باشند و دو بازی سنگین مقابل روسیه و کنیا را پشت سر بگذارند.

با این تفاسیر حداقل ریسک مصدومیت برای بازیکنان استقلال کاهش یافته و استراحت بیشتری نسبت به رقبل خواهند کرد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 19 مارس 2023 / 7:52 ق.ظ

    این شمشیر ۲ لبه است.بازیکنی که به تیم ملی دعوت میشه دوپینگ روحی میشه و عدم دعوت از جلالی قائدی و حردانی این ۳ را به بی انگیزه ترین بازیکنان در ادامه فصل تبدیل خواهد کرد و باعث احیای وحید امیری و سرلک خنثی خواهد شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید