کد خبر:45340
پ

سخنگوی قوه قضائیه نظری در مورد رقم قرارداد جدید بیرانوند و پرسپولیس ندارد؟

در حالی که باشگاه استقلال قصد داشت با علیرضا بیرانوند قرارداد امضا کند، به یکباره از نهادهای بالادستی نظام به موضوع قرارداد بیرانوند و استقلال ورود شد و انتشار ارقام نجومی در مسیر این انتقال و جوسازی رسانه ای همه جانبه ای که انجام شد، سرانجام مانع از نهایی شدن این انتقال شد. سخنگوی قوه […]

در حالی که باشگاه استقلال قصد داشت با علیرضا بیرانوند قرارداد امضا کند، به یکباره از نهادهای بالادستی نظام به موضوع قرارداد بیرانوند و استقلال ورود شد و انتشار ارقام نجومی در مسیر این انتقال و جوسازی رسانه ای همه جانبه ای که انجام شد، سرانجام مانع از نهایی شدن این انتقال شد.

سخنگوی قوه قضائیه نظری در مورد رقم قرارداد جدید بیرانوند و پرسپولیس ندارد؟

سخنگوی قوه قضائیه که به طور مستقیم در این باره صحبت کرده بود آیا امروز حرف یا سخن جدیدی بابت قرارداد جدید بیرانوند و پرسپولیس ندارد؟ آیا همه دغدغه حکومت فعلی این بود که بیرانوند به استقلال نپیوندد و اگر در تیم محبوب آقایان ماندگار شد، دیگر خبری از انتقادات از پرداختی سنگین به او نیست؟

چطور باور کنیم دروازه بان ملی پوش ایران که در اروپا 1 میلیون دلار (50 میلیارد تومانی) دستمزد می گرفت با ثبت قرارداد 12 میلیارد تومانی برای یک فصل به پرسپولیس پیوست؟ از آن گذشته چطور باور کنیم بیرانوند بیرانوند قید پیشنهاد 85 میلیاردی استقلال (به زعم آقایان) را زده و با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد و با همان رقم 12 میلیارد برای یک فصل در پرسپولیس ماندگار شده است؟

آیا سخنگوی قوه قضائیه که به دنبال منبع پول های هوادار متمول استقلال برای جذب بیرانوند بود امروز به دنبال تزریق یک شبه منابع مالی به باشگاه پرسپولیس است که به یکباره همه مطالبات کادر فنی و بازیکنان پرداخت می شود تا تمرینات این تیم استارت بخورد و با پیشنهاد نجومی جدید بیرانوند موافقت می شود. آیا حضور امثال حسین هدایتی ها و هواداران متمول ناشناس در پرسپولیس مجاز است اما اگر این اتفاق برای باشگاه استقلال بیفتد، دغدغه کل نظام، منشا این منابع مالی خواهد بود؟

اگر قوه قضائیه اراده جدی برای برخورد با فساد مالی در فوتبال و حیف و میل بیت المال داشت، عامل امضای قرارداد ننگین با ویلموتس امروز به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال حکم نمی گرفت. سرمربی تیم محبوب آقایان به واسطه حیف و میل بیت المال بابت خریدهای مشکوک خارجی اش تحت تعقیب قرار داشت و …

افسوس و صد افسوس برای کشوری که سردمداران آن به جای حل مشکلات مردم، یا با اردوغان برای حل مشکل تیم محبوبشان صحبت می کنند و یا با اعمال فشار به مالک تیم خصوصی پدیده، سرمربی وقت تیم را به زور از آن جدا می کنند (و هنوز هم تسویه حساب نکرده اند) و یا با ایجاد جو روانی سنگین مانع از انتقال بیرانوند به تیم دیگر می شوند!

به واقع اگر این تیم ها خصوصی بودند، به احدی ربطی داشت که چرا فلان باشگاه فلانقدر برای جذب فلان بازیکن هزینه می کند یا منشا پولش کجاست؟ نکته اینجاست که قیف فساد در فوتبال ایران عامدانه این دو باشگاه را در چنگ خود نگه داشته و از واگذاری آنها به بخش خصوصی امتناع می کند که در چنین بزنگاه هایی بتواند هر دو را مدیریت کند. یکی را تقویت و یکی را تضعیف … سناریوی هر ساله چند سال اخیر که توسط آقازاده های سیاسیون در فوتبال ایران اجرا شده و می شود. در ماجرای انتقال بیرانوند به استقلال تنها فتوای شرعی از مراجع عظام را کم داشتیم که انتقال هر بازیکنی از پرسپولیس به استقلال را حرام شرعی اعلام کنند تا مبادا خاطر آقازاده ای مکدر شود. چرا که همه اتفاقات در فوتبال ایران اینگونه پیش می رود که هواداران آن تیم خاص ناراحت نشوند!

در پایان چه خوب شد که بیرانوند به استقلال نپیوست تا چهره واقعی برخی در این اتفاقات مشخص شود و تیمی که حمایت همه جانبه حاکمیت را در همه زمینه ها پشت خود می بیند، نقاب از چهره بردارد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 6 جولای 2023 / 11:49 ق.ظ

    احسن به شما ، حقیقت فوتبال لجن و فاسد ایران در این چند خط خلاصه شده ، اگر شرم و حیایی تو وجود این جماعت فاسد باشه بسه شونه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید