درس بزرگ فرهاد مجیدی به سرمربی پرسپولیس | هوچی گری ممنوع!
تیم فوتبال استقلال در حالی روز گذشته نتیجه را به رقیب سنتی واگذار کرد که به گواه کارشناسان از نظر فنی و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و همچنین عملکرد خط دفاعی و جلوگیری از ایجاد موقعیت روی دروازه خودی بهتر از پرسپولیس کار کرد و تنها بر روی تک موقعیت پرسپولیس، یک گل دریافت […]
تیم فوتبال استقلال در حالی روز گذشته نتیجه را به رقیب سنتی واگذار کرد که به گواه کارشناسان از نظر فنی و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و همچنین عملکرد خط دفاعی و جلوگیری از ایجاد موقعیت روی دروازه خودی بهتر از پرسپولیس کار کرد و تنها بر روی تک موقعیت پرسپولیس، یک گل دریافت کرد و نتیجه بازی را واگذار کرد.
درس بزرگ فرهاد مجیدی به سرمربی پرسپولیس | هوچی گری ممنوع!

اما در انتهای این بازی، سرمربی استقلال درس بزرگی به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از پیروزی شب گذشته تیمش به شدت هیجان زده به نظر می رسید، داد. حتما به خاطر دارید که پس از پایان دربی جام حذفی فصل گذشته که با پیروزی استقلال به پایان رسید، سرمربی پرسپولیس با مطرح کردن اتهامات واهی و بی اساس، کلیه ارکان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال را به جانبداری از استقلال متهم کرد و مدعی شد آنها می خواهند استقلال قهرمان جام حذفی شود که در نهایت نیز این اتفاق با کارشکنی همان آنها (!) رخ نداد تا گل محمدی در این موضوع روسیاه و خجالت زده شده باشد. او در حالی به بحث داوری اشاره داشت و داور بازی را به مسائل عجیب متهم می کرد که به اعتراف کارشناسان داوری، آن دیدار هیچ صحنه تاثیرگذاری در نتیجه نهایی نداشت و اگر هم موردی بود به ضرر استقلال سوت زده شد.
در طرف مقابل شب گذشته شاهد انواع و اقسام اشتباهات داوری به سود پرسپولیس و به ضرر استقلال بودیم که بزرگترین آنها، اشتباه دقیقه 3 داور و کمک هایش در عدم اعلام پنالتی به سود استقلال بود که می توانست به طور کلی جریان بازی و اتفاقات آن را عوض کند. اما فرهاد مجیدی بر خلاف همتای خود هرگز روی به مطرح کردن مسائل بی اساس نیاورد چرا که اشتباه داوری جزئی از بازی است و وارد بحث های هوچی گری و توجیه شکست نشد و مسئولیت شکست را با شجاعت قبول کرد. اتفاقی که هرگز در دوران مربیگری گل محمدی در پرسپولیس ندیده ایم و او هر بار با هر ناکامی یک بهانه می تراشد و یکبار باد یکبار چمن بلند یکبار داور، یکبار فدراسیون یکبار وزارت ورزش یکبار رطوبت هوا یکبار وضعیت میزبانی و … را عامل ناکامی پرسپولیس قلمداد کرده است.
مطمئناً در صورت شکست پرسپولیس در بازی شب گذشته نیز لیستی از بهانه های رنگارنگ از جانب سرمربی پرسپولیس برای ارائه به رسانه ها آماده شده بود که مهمترین آن خستگی بازیکنان پرسپولیس و عدم برگزاری بازی استقلال و صنعت نفت بود اما این بازی با برد پرسپولیس همراه شد تا این موارد نیز فراموش شوند…
در روزی که فرهاد مجیدی دستش در انتخاب نرات اصلی بسته بود و روی نیمکت نیز بازیکن تاثیرگذاری در اختیار نداشت، اما او هرگز بهانه نیاورد و به بازیکنان با کیفیتی که در تیم رقیب حضور دارند و با هزینه های بالا از لیگ های پرتغال و قط جذب شده اند، اشاره نکرد تا نشان دهد فوتبال را باید فنی و فوتبالی تحلیل کرد و وارد این مسائل حاشیه ای نشد.
بدون شک شادی زاید الوصف گل محمدی در انتهای بازی و چهره نگران او در جریان بازی که تفکرات تاکتیکی اش مقابل استقلال به بن بست خورده بود و البته وقت کشی بازیکنان این تیم و همچنین نگاهی به موقعیت های گل دو تیم خود گواهی بر برتری فنی استقلال در دیدار شب گذشته است و مسلماً گل محمدی خود به خوبی متوجه این قضیه شده که استقلال با حضور رهاد مجیدی به مراتب قدرتمندتر از گذشته شده و از حالا می بایست به دنبال راه چاره برای دربی احتمالی در جام حذفی و دربی آسیایی باشد. او این دیدار را با چاشنی شانس و البته کمک غیرعمد داور برد اما بهتر از هر فرد دیگری می داند در تقابل بعدی با فرهاد مجیدی که همه نفرات تیمش را در اختیار خواهد داشت، با مشکل جدی رو به رو خواهد بود.
آب رو بریز دقیقا همونجاییت که سوخته، شاسکول عقده ای
حسام ملکی همون تک موقعیت بود که دهانت راسرویس کردوآتشت زدپس لطفاخفه شو …..زیادی نخور
ممنون از فوتبال خودت تو بهترین به امید روزهای خوب همیشه که این وزیرهای احمق نیستن و این رییسجمهور کثافت
اخه شاسکول کیسه کش چرت گوییت در حد همون فرهاد مجیدی فعلا بسوز تا موقع باصطلاح دربی های بعدی. شاسکول 🤣🤣🤣
غزیز معلوم که سوختی از باخت تیم عزیزت اینو بدون مجیدی کن هوچی گری نکرد دیروز تو کنفرانس خبری همه چی رو ربط داد به توییت وزیر عزیز نه اینکه تاکتیک استقلال بی نظیر بود تنها جمله ای که می تونم بگم پرسپولیس خوب نبود ولی مهم ایینه که تو روز بد هم بتونی نتیجه بگیری مثل بازی رفت که شما مقت مساوی گرفتی در ضمن در مورد پنالتی که اشاره شماست رپیس کمیته داوران لندن اونو پنالتی نمی دونه از دقیقه یک داد و فریاد و شما راه انداختین خواهشا هوچی گری ممنوع!