درس بزرگ فرهاد مجیدی به سرمربی پرسپولیس | هوچی گری ممنوع!
تیم فوتبال استقلال در حالی روز گذشته نتیجه را به رقیب سنتی واگذار کرد که به گواه کارشناسان از نظر فنی و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و همچنین عملکرد خط دفاعی و جلوگیری از ایجاد موقعیت روی دروازه خودی بهتر از پرسپولیس کار کرد و تنها بر روی تک موقعیت پرسپولیس، یک گل دریافت […]
تیم فوتبال استقلال در حالی روز گذشته نتیجه را به رقیب سنتی واگذار کرد که به گواه کارشناسان از نظر فنی و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و همچنین عملکرد خط دفاعی و جلوگیری از ایجاد موقعیت روی دروازه خودی بهتر از پرسپولیس کار کرد و تنها بر روی تک موقعیت پرسپولیس، یک گل دریافت کرد و نتیجه بازی را واگذار کرد.
درس بزرگ فرهاد مجیدی به سرمربی پرسپولیس | هوچی گری ممنوع!

اما در انتهای این بازی، سرمربی استقلال درس بزرگی به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از پیروزی شب گذشته تیمش به شدت هیجان زده به نظر می رسید، داد. حتما به خاطر دارید که پس از پایان دربی جام حذفی فصل گذشته که با پیروزی استقلال به پایان رسید، سرمربی پرسپولیس با مطرح کردن اتهامات واهی و بی اساس، کلیه ارکان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال را به جانبداری از استقلال متهم کرد و مدعی شد آنها می خواهند استقلال قهرمان جام حذفی شود که در نهایت نیز این اتفاق با کارشکنی همان آنها (!) رخ نداد تا گل محمدی در این موضوع روسیاه و خجالت زده شده باشد. او در حالی به بحث داوری اشاره داشت و داور بازی را به مسائل عجیب متهم می کرد که به اعتراف کارشناسان داوری، آن دیدار هیچ صحنه تاثیرگذاری در نتیجه نهایی نداشت و اگر هم موردی بود به ضرر استقلال سوت زده شد.
در طرف مقابل شب گذشته شاهد انواع و اقسام اشتباهات داوری به سود پرسپولیس و به ضرر استقلال بودیم که بزرگترین آنها، اشتباه دقیقه 3 داور و کمک هایش در عدم اعلام پنالتی به سود استقلال بود که می توانست به طور کلی جریان بازی و اتفاقات آن را عوض کند. اما فرهاد مجیدی بر خلاف همتای خود هرگز روی به مطرح کردن مسائل بی اساس نیاورد چرا که اشتباه داوری جزئی از بازی است و وارد بحث های هوچی گری و توجیه شکست نشد و مسئولیت شکست را با شجاعت قبول کرد. اتفاقی که هرگز در دوران مربیگری گل محمدی در پرسپولیس ندیده ایم و او هر بار با هر ناکامی یک بهانه می تراشد و یکبار باد یکبار چمن بلند یکبار داور، یکبار فدراسیون یکبار وزارت ورزش یکبار رطوبت هوا یکبار وضعیت میزبانی و … را عامل ناکامی پرسپولیس قلمداد کرده است.
مطمئناً در صورت شکست پرسپولیس در بازی شب گذشته نیز لیستی از بهانه های رنگارنگ از جانب سرمربی پرسپولیس برای ارائه به رسانه ها آماده شده بود که مهمترین آن خستگی بازیکنان پرسپولیس و عدم برگزاری بازی استقلال و صنعت نفت بود اما این بازی با برد پرسپولیس همراه شد تا این موارد نیز فراموش شوند…
در روزی که فرهاد مجیدی دستش در انتخاب نرات اصلی بسته بود و روی نیمکت نیز بازیکن تاثیرگذاری در اختیار نداشت، اما او هرگز بهانه نیاورد و به بازیکنان با کیفیتی که در تیم رقیب حضور دارند و با هزینه های بالا از لیگ های پرتغال و قط جذب شده اند، اشاره نکرد تا نشان دهد فوتبال را باید فنی و فوتبالی تحلیل کرد و وارد این مسائل حاشیه ای نشد.
بدون شک شادی زاید الوصف گل محمدی در انتهای بازی و چهره نگران او در جریان بازی که تفکرات تاکتیکی اش مقابل استقلال به بن بست خورده بود و البته وقت کشی بازیکنان این تیم و همچنین نگاهی به موقعیت های گل دو تیم خود گواهی بر برتری فنی استقلال در دیدار شب گذشته است و مسلماً گل محمدی خود به خوبی متوجه این قضیه شده که استقلال با حضور رهاد مجیدی به مراتب قدرتمندتر از گذشته شده و از حالا می بایست به دنبال راه چاره برای دربی احتمالی در جام حذفی و دربی آسیایی باشد. او این دیدار را با چاشنی شانس و البته کمک غیرعمد داور برد اما بهتر از هر فرد دیگری می داند در تقابل بعدی با فرهاد مجیدی که همه نفرات تیمش را در اختیار خواهد داشت، با مشکل جدی رو به رو خواهد بود.
واقعا نميدونم چي بگم اين مقاله بي طرف چقدر با جانبداري نوشته ي جور ميگي انايز فني انگار دربي قبل يادتون رفته البته اين كار هميشه نويسنده اين مقالس اگ به بازيكناي غايب ما نگا كنين اميد عاليشاه به كل هافكاتون از لحاظ فني ميارزه سعيد اقايي اماده نداشتيم سيامك با درد بازي ميكرد اتفاقا هوچي گري شما بلدين دربي اسايي ماكه از خدامونه ولي شك ندارم الهلال از عقب جلو درتون ميذاره حذفيم با وجود سپاهان پرسپوليس فكرشم از سرتون به در كنين چون از لحاظ تاكتيكي 5 سال عقبين
خوددت داری خودزنی میکنی استاد. تازه عالیشاه و اقایی و … نداشتید انقد دستتون پر بود . اینا بودن دیگه چی !!!
باختید خوبم باختید . درس رو اونی یاد میده که بازی رو برده …
گروه مرگ..
هوچی گر تیمته عیزم😂😂هوچی گر فرناز یقه بازه که سر هر صحنه عربده میکشید ولی داور بش کارت نمیداد 😂😂
عایییی چقد سوختییییین😂😂 پماد بدم خدمتتون😏😏😂😂😂
لنگی بی اصالت بود
الان بیشعورم بهش اضافه شد😂😂😂
اتفاقا کار درست رو یحیی انجام میده ، فقط یه بازی با فولاد و اون اشتباه داوری کافی بود و هوچی گریو شامورتی بازی های یحیی و افشین فرشچیان و شکوری ک واسه بقیه بازی ها از نظر داوری گارانتی میشن. اینجا هوچی گر نباشی کلا گشادی سرت رفته . اگر مسولین و سرپرستای بیخاصیت استقلال بخاطر ب پنالتی بازی رفت درست برخورد و اعتراض میکردت توی بازی برگشت این اتفاق تکرار نمی شد اون هم توسط داوری ک توی بازی نفت ابادان زهرشو به استقلال یا مردود کردن گل سالم الستقلال ریخته بود
فعلایازده امتیاز زیرشی پماد سوختگی بهترین راه درمان است
الاستقلال رو خوب اومدی !!😆😆😆😆😆