کد خبر:46248
پ

تمسخر فسخ قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس توسط کاربران فضای مجازی

سایت ورزش اولین سایتی بود که خبر فسخ قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس را منتشر کرد. خبری که البته خیلی زود با توجه به افزایش انتقادات و فضای تمسخری که علیه سرمربی پرسپولیس شکل گرفت، تکذیب شد تا آبروی گل محمدی بیش از این نرفته، قضیه رفع و رجوع شود. این اولین بار نیست […]

سایت ورزش اولین سایتی بود که خبر فسخ قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس را منتشر کرد. خبری که البته خیلی زود با توجه به افزایش انتقادات و فضای تمسخری که علیه سرمربی پرسپولیس شکل گرفت، تکذیب شد تا آبروی گل محمدی بیش از این نرفته، قضیه رفع و رجوع شود.

این اولین بار نیست که این سناریو توسط گلمحمدی به کمک دوستان رسانه ای خود به اجرا در آمده است. او پیشتر بارها با تهدید به استعفا و انتشار استوری هایی با مضمون خداحافظی و … تلنگری به مسئولین پرسپولیس برای پرداخت مطالباتش زده بود و توانسته بود آپشن های قرارداد خود را اضافه یا نقد کند.
امروز نیز مشخص شده یحیی بابت دریافتی خود به باشگاه نوتیس نداده بلکه برای دریافت آپشن قهرمانی فصل قبل با پرسپولیس به مسئولین پرسپولیس نوتیس داده است که اگر با بی توجهی مواجه شود، امکان فسخ وی وجود دارد.
گفتنیست بیرانوند با همین شیوه توانست در ابتدای فصل یم شوک سنگین به مسئولین باشگاه وارد کند و قرارداد خود را بهبود بخشید و حالا یحیی با همین سناریوی نخ نما قصد دارد، باشگاه را برای پرداخت آپشن قهرمانی تحت فشار قرار دهد.

نکته حالب ماجرا وقتی است که بدانیم، کاربران فضای مجازی به خوبی به بازی های رسانه ای اینچنینی سرمربی پرسپولیس آگاه شده اند و با 5.5 هزار ری اکشن خنده و تمسخر(تا این لحظه)نسبت به این حرکت گل محمدی به نوعی نیت اصلی او را به سخره گرفتند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید