کد خبر:29184
پ

بررسی قیمت گوشی های سامسونگ

امروزه انتخاب یک گوشی هوشمند با توجه به مدل‌های بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، کار سخت و سردرگم‌کننده‌ای است. برای انتخاب یک گوشی مناسب، یکی از راه‌ حل‌ها آن است که گوشی خود را براساس برند‌های مشهور تهیه کنید. یکی از این برند‌های مشهور و باکیفیت، سامسونگ نام دارد که پس از اپل، […]

امروزه انتخاب یک گوشی هوشمند با توجه به مدل‌های بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، کار سخت و سردرگم‌کننده‌ای است. برای انتخاب یک گوشی مناسب، یکی از راه‌ حل‌ها آن است که گوشی خود را براساس برند‌های مشهور تهیه کنید. یکی از این برند‌های مشهور و باکیفیت، سامسونگ نام دارد که پس از اپل، پرفروش‌ترین شرکت گوشی‌های هوشمند است. در این مقاله می‌خواهیم راجع به این برند صحبت کنیم و قیمت گوشی سامسونگ را در محصولات سامسونگ مورد بررسی قرار دهیم. این بررسی را در 3 گروه گوشی‌های پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی انجام خواهیم داد تا شما بتوانید با توجه به بودجه‌ای که برای خرید گوشی هوشمند اختصاص داده‌اید، مدل موردنظر خود را انتخاب کنید.

بررسی قیمت گوشی سامسونگ در محصولات پرچم‌دار

هرساله شرکت‌های مختلف برای آنکه آخرین فناوری خود را به رخ یکدیگر بکشانند و خود را از سایرین متمایز نمایند، مدل‌هایی را ارائه می‌کنند که از آخرین فناوری و دانش برخوردار است. این گوشی‌ها که معمولاً قیمت و امکانات بسیار زیادی دارند، گوشی‌های پرچم‌دار نام دارند. در مورد قیمت گوشی سامسونگ در این رده محصولات می‌توان گفت:

  • Samsung Galaxy S21 Ultra: سری S21 پرچم‌دار شرکت سامسونگ در سال 2021 است که در سه مدل S21 ultra, S21 5G + , S21 5G ارائه شده است. قیمت این محصول در حدود 25 الی 31 میلیون تومان می‌باشد.
  • Samsung Galaxy S20 Ultra: گلکسی اس 20 که پرچم‌دار برند سامسونگ در سال 2020 است، در چهار مدل مختلف عرضه شده است که قیمت گوشی سامسونگ در مدل اولترا آن در حدود 20.800.000 تومان قیمت دارد.
  • Samsung Galaxy Z Fold 2: شاید بتوان گفت قوی‌ترین و گران‌ترین گوشی سامسونگ که در بازار ایران وجود دارد در دوره کنونی، گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 است که در حدود 40 الی 41 میلیون تومان هزینه دارد.
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra: به طور قطع، یکی دیگر از مدل‌های پرچم‌دار گوشی سامسونگ، نوت 20 اولترا از سری گوشی‌های جذاب Note است که قیمت این گوشی در حدود 21 الی 24 میلیون تومان می‌باشد.
  • Samsung Galaxy Note 10 Plus: یکی دیگر از گزینه‌های جذاب برای خرید گوشی سامسونگ در مدل‌های پرچم‌دار، گوشی نوت 10 پلاس است که هزینه درنظرگرفته شده برای این محصول در حدود 21 میلیون تومان می‌باشد.

بررسی قیمت موبایل سامسونگ در محصولات میان‌رده

در ادامه بررسی قیمت گوشی سامسونگ، نوبت به محصولات میان‌رده این برند بزرگ می‌رسد که غالباً از بین سری‌های A انتخاب می‌شوند. این نوع مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • Samsung Galaxy A71: به طور قطع می‌توان گلکسی آ71 را یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در دسته تلفن‌های میان‌رده در نظر گرفت که از سری خانواده جذاب A می‌باشد. این گوشی در حدود 8.5 الی 10 میلیون تومان قیمت دارد و در دو مدل معمولی و 5G عرضه می‌شود.
  • Samsung Galaxy A51: مدل گلکسی آ51 از برند سامسونگ که در سال 2019 عرضه شد، بهترین گوشی میان‌رده در زمان خود و یکی از بهترین‌ها در زمان حاضر نیز به شمار می‌آید که هم‌اکنون قیمت گوشی a51 در حدود 5.800.000 الی 8.650.000 تومان می‌باشد که از قیمت گوشی a50 در حدود 1 الی 2 میلیون تومان گران‌تر است.
  • Samsung Galaxy A72: گوشی آ72 را می‌توان یک مدل جذاب برای کاربرانی که می‌خواهند با یک هزینه کمتر، از مشخصات قدرتمندتری برخوردار شوند دانست. این گوشی مشخصات فنی بسیار خوبی دارد که سبب شده است قیمت آن نسبت به بقیه مدل‌ها در این لیست بیشتر باشد. هزینه در نظر گرفته شده برای خرید این گوشی سامسونگ در حدود 10 الی 11 میلیون تومان می‌باشد.
  • Samsung Galaxy M31: هرچند که سری M مشخصات و کیفیت به نسبت پایین‌تری نسبت به مدل‌های هم‌رده خود در سری A دارند، اما با این حال مدل‌های جذابی همانند ام31 نیز در آن‌ها پیدا می‌شود. قیمت گوشی سامسونگ در این مدل در حدود 800.000 الی 6.600.000 تومان می‌باشد.
  • Samsung Galaxy A32: یکی از میان‌رده های جدید از برند سامسونگ که در ساخت آن از فناوری‌های جدیدی استفاده شده است، مدل آ32 می‌باشد که از مشخصات بسیار خوبی از نظر فنی برخوردار می‌باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی آ32 در حدود 5.5 میلیون الی 6.5 میلیون تومان می‌باشد.

بررسی قیمت گوشی‌های اقتصادی سامسونگ

حال به بررسی قیمت گوشی سامسونگ در مدل‌های اقتصادی می‌پردازیم که معمولاً زیر 5 میلیون تومان هزینه دارند. این مدل‌ها معمولاً برای افرادی که به دنبال رفع نیاز‌های اولیه، وبگردی، استفاده از شبکه‌های پیام‌رسان، عکس‌برداری و … هستند، می‌تواند جوابگو باشد.

  • Samsung Galaxy A12: از جمله گوشی‌های پرفروش در دسته اقتصادی، گوشی مدل گلکسی آ12 است که مشخصات خوبی را ارائه می‌کند. این گوشی در حدود 4 میلیون تومان هزینه دارد و شما می‌توانید با خرید آن از دوربین‌های 4گانه، رام 4 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن بهره‌مند شوید. همچنین قابل ذکر است که مدل A21s نیز با قیمت 4.280.000 تومان ارائه می‌شود که فروش کمتری نسبت به مدل A21 داشته است.
  • Samsung Galaxy A11: یکی از گوشی‌های پرطرفدار در دسته موبایل‌های هوشمند اقتصادی برند سامسونگ، گوشی آ11 است که در دو مدل 2 و 3 گیگابایت رام ارائه شده است. قیمت گوشی سامسونگ در مدل 2 گیگابایت این نسخه در حدود 2.800.000 تومان و برای مدل 3 گیگابایت در حدود 3.105.000 تومان است.
  • Samsung Galaxy a10: قیمت گوشی سامسونگ a10 که یکی از گوشی‌های ارزان‌ قیمت از برند سامسونگ است، در حدود 2.5 الی 4.5 میلیون تومان تخمین زده می‌شود. این گوشی همچنین در مدل a10s نیز ارائه شده است که قیمت گوشی a10s نیز در حدود 2.800.000 الی 3.000.000 تومان می‌باشد.
  • Samsung Galaxy A02s: گوشی A02s را می‌توان از گوشی‌های جذاب در گروه اقتصادی دانست که در دو مدل رام 3 و 4 گیگابایت با قیمت‌های 2.880.000 و 3.200.000 تومان ارائه می‌شوند.
  • Samsung Galaxy a01: قیمت گوشی a01s در حدود 2.5 میلیون تومان است و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید گوشی زیر 3 میلیون‌ تومان از برند سامسونگ باشد.
  • Samsung Galaxy A01 Core: اگر بودجه بسیار کمی دارد ولی به یک تلفن همراه بسیار ارزان از این برند احتیاج دارید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مدل a01 Core داشته باشید. برای این گوشی با 2 گیگابایت رام در حدود 2.100.000 تومان هزینه می‌توان در نظر داشت.

جمع‌بندی و خرید گوشی سامسونگ

در نهایت در رابطه با یک جمع‌بندی کلی می‌توان گفت گوشی‌های سامسونگ در مدل‌ها و قیمت‌های مختلفی در بازار ارائه شده‌اند که شما می‌توانید بسته به بودجه‌ای که برای خرید این گوشی‌ها در نظر گرفته‌اید، یک گوشی پرچم‌دار با ویژگی‌ها قدرتمند و امکانات بسیار زیاد، یک گوشی میان‌رده با ویژگی‌ها و امکانات قابل قبول و یا یک گوشی اقتصادی برای برطرف کردن نیاز‌های اولیه مانند تصویربرداری، مرور مطالب در شبکه‌ها و اپلیکیشن‌های ارتباطی، تهیه کنید.

برای خرید گوشی سامسونگ و همچنین سایر گوشی‌های موبایل هوشمند از برندهای معتبر دیگر از جمله اپل، هواوی و شیائومی، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به فروشگاه اینترنتی موبایل کمک بزنید. این وب سایت اینترنتی، یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه تلفن‌های هوشمند است که خدمات خود را در قالب تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل، تأمین قطعات و لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، فروش تلفن‌های همراه از برندهای بزرگ و همچنین پشتیبانی مشتریان ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس برقرار نمایید.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تکفای 14 نوامبر 2022 / 10:39 ق.ظ

    گوشی s22 واقعا ارزش خرید بالایی داره با توجه به قیمتش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید