کد خبر:46108
پ

افشاگری مدیر استادیوم آزادی از کارشکنی پرسپولیسی ها در مورد چمن

با به تصویر کشیده شدن وضعیت بد چمن ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و النصر، بسیاری از علاقه مندان پرسپولیس وضعیت بد چمن را عامل شکست تیمشان مقابل النصر عنوان کردند. اما با افشاگری مدیر مجموعه آزادی مشخص شد، در به وجود آمدن این وضعیت، باشگاه پرسپولیس نقش اصلی را ایفا کرده است. افشاگری مدیر […]

با به تصویر کشیده شدن وضعیت بد چمن ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و النصر، بسیاری از علاقه مندان پرسپولیس وضعیت بد چمن را عامل شکست تیمشان مقابل النصر عنوان کردند. اما با افشاگری مدیر مجموعه آزادی مشخص شد، در به وجود آمدن این وضعیت، باشگاه پرسپولیس نقش اصلی را ایفا کرده است.

افشاگری مدیر استادیوم آزادی از کارشکنی پرسپولیسی ها در مورد چمن

افشاگری مدیر استادیوم آزادی از کارشکنی پرسپولیسی ها در مورد چمن

همانطور که رضا شاهرودی و میثاقی قبل از شروع مسابقه از وضعیت بد چمن آزادی خوشحال بودند و آن را به سود پرسپولیس می دانستند؛ ظاهراً مسئولین باشگاه پرسپولیس نیز به این نتیجه رسیده بودند که حریف النصر در چمن هموار و صاف نخواهند شد و با درخواستی رسمی از مجموعه ورزشگاه آزادی، از چندی قبل نگهداری چمن آزادی را به پیمانکاری سپردند که نگهداری زمین تمرینی پرسپولیس را در اختیار دارد.

با این اوصاف مسئولین ورزشگاه آزادی از هرگونه اتهام کم کاری در بازسازی و مرمت چمن تبرئه هستند و این باشگاه پرسپولیس است که باید به افکار عمومی پاسخگو باشد که چرا وضعیت چمن استادیوم آزادی در شب مسابقه با النصر به این شکل بوده است!

چمن صاف ورزشگاه کاظمی محل تمرین پرسپولیس که توسط پیمانکار فعلی چمن ورزشگاه آزادی نگهداری می شود

برخی معتقدند کارما، یقه پرسپولیس را در عدم مرمت عامدانه چمن آزادی گرفت و به جای النصری ها آنها دو مصدوم و بازیکن کلیدی خود را به دلیل همین شرایط بد چمن، از دست دادند. آنها می توانستند با توجه به بدون تماشاگر بودن بازی، ورزشگاه شهید کاظمی را جانشین ورزشگاه آزادی کنند اما به نظر می رسد مسئولین پرسپولیس عامدانه از بازی در چمن صاف و هموار مقابل النصر اجتناب کردند.

بدون شک النصر برای جلوگیری از مصدوم شدن بازیکنانش در این مسابقه با پرسپولیس مدارا کرد و شکست سنگین تری انتظار پرسپولیس را در بازی برگشت در چمن صاف و مخملی ورزشگاه خانگی النصر می کشد چرا که سرعت حرکت توپ در زمین نقش تعیین کننده ای در کیفیت بازی فوق ستاره های النصر دارد و شاید این حربه بی کیفیت نگه داشتن چمن ورزشگاه آزادی، جلوی هنرنمایی رونالدو و مانه گرفته شده باشد ما در نهایت این النصر بود که به پیروزی رسید.

فراموش نکنیم که کیفیت چمن ورزشگاه آزدی در بازی استقلال و آنیانگ در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا در سال 2000/2001 به مراتب بدتر از وضعیت دیشب چمن آزادی بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید