کد خبر:46436
پ

افشاگری جنجالی مصطفوی علیه پرسپولیس: همه مدارک ارسالی به AFC جعلی است

داروش مصطفوی عوض کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای با حضور در یک برنامه تلویزیونی از فساد گسترده و سازمان یافته در بدنه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قضیه حذف استقلال از آسیا و جایگزینی پرسپولیس پرده برداشت. افشاگری جنجالی مصطفوی علیه پرسپولیس: همه مدارک ارسالی به AFC جعلی است مصطفوی در این برنامه […]

داروش مصطفوی عوض کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای با حضور در یک برنامه تلویزیونی از فساد گسترده و سازمان یافته در بدنه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قضیه حذف استقلال از آسیا و جایگزینی پرسپولیس پرده برداشت.

افشاگری جنجالی مصطفوی علیه پرسپولیس: همه مدارک ارسالی به AFC جعلی است

مصطفوی در این برنامه تلویزیونی مدعی شد دولت پیگیر حذف استقلال از آسیا بوده است! او در ادامه در ادعایی جنجالی مدعی شد تمامی مدارک ارسالی از جانب تیم پرسپولیس به AFC که به تائید کمیته بدوی رسیده جعلی بوده و اگر این مستندات به کمیته استیناف ارجاع می شد، آنها مجوز حرفه ای برای پرسپولیس صادر نمی کردند.

او در مظلومیت استقلال در ماجرای حذف عجیب از لیگ قهرمانان آسیا اینطور گفت که همه شرایط استقلال و پرسپولیس یکسان بوده و اگر شرایط برای سندسازی و جعل برای پرسپولیس و حضور این تیم در آسیا فراهم بوده، این شرایط برای استقلال هم فراهم بوده ولی آقایان ترجیح دادند برای هموار کردن مسیر حضور پرسپولیس در آسیا، استقلال را حذف کنند.

 

هر چه که هست، تاریخ خیانت افرادی که در این قضیه دست داشته اند فراموش نخواهد کرد.

هایلایت صحبت های مصطفوی:

صدور مجوز حرفه‌ای در مملکت ما هیچوقت به نتیجه نمی‌رسد. علت اصلی‌اش دولتی بودن تیم‌هاست.  اصلا آیا استقلال و پرسپولیس استادیوم دارند؟ اگر پرونده باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف می‌آمد اصلا مجوز نمی‌گرفتند! تمام پرونده‌های تحت نظر کمیته بدوی باید در اختیار کمیته استیناف قرار بگیرد. اما در یکی دو سال گذشته این دو کمیته از هم جدا شدند. از ۱۰ عضو، ۹ نفر رای به حذف استقلال دادند اما من گفتم استقلال باید باشد. من می‌گویم اگر نیست، برای استقلال هم نیست برای پرسپولیس هم نیست؛ اگر هست، چطور برای پرسپولیس هست برای استقلال نیست؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پرسپولیس حکومتی هشت تایی بوسیله سرورش تاج ایران 27 نوامبر 2023 / 4:24 ب.ظ

    دیگه هیچ کسی هست آیا که به حکومتی بودن جعلپولیس لنگ کیسه کش تردیدی داشته باشه ؟!!! اگر باشه یا احمقه یا ابله !!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید