استوری عجیب معاون سابق پرسپولیس در مورد برد پرگل استقلال
حسین قدوسی معاون سابق و البته پرحاشیه پرسپولیس که هنوز عملکرد پرابهام او و رفیقش (محمدحسن انصاری فرد) در پرسپولیس مورد بررسی قرار نگرفته پس از بردهیا پرگل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی آن را گروه مرگ نامیده بودند، موضع عجیبی گرفت و مدعی شد این گروه […]
حسین قدوسی معاون سابق و البته پرحاشیه پرسپولیس که هنوز عملکرد پرابهام او و رفیقش (محمدحسن انصاری فرد) در پرسپولیس مورد بررسی قرار نگرفته پس از بردهیا پرگل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی آن را گروه مرگ نامیده بودند، موضع عجیبی گرفت و مدعی شد این گروه زنگ تفریح بوده و گروه پرسپولیس به مراتب سخت تر از گروه استقلال در این رقابتها بوده است. با استدلال استاد قدوسی احتمالاً سطح فنی تیم گوا هند بالاتر از الدحیل ارزیابی خواهد شد!
استوری عجیب معاون سابق پرسپولیس در مورد برد پرگل استقلال

جواب ابله وکم عقلی مثل تو بدبخت خاموش هست برو جای سوخته ات آب بریز
این معلوم الحال قدوسی روانپریش ؛ تکلیفش با خودش معلوم نیست و با گوز خودش دست به یقه است…. گروه مرگ بوووووود اما!!!؟ هرجا تاج بزرگ باشه تبدیلش میکنه زنگ تفریح! آب دم دستت هست بده احمدی نژاد برات بریزه ما که اون بالا بالاها ریز میبینیمتون …..هههههههههخ
پارسال پاختاکور را هینجوری ده نفره بردن رفتن فینال
کیسه کش از غار در اومده ،اولا پاختاکور از اول بازی 10 نفره نشد ،دوما اون بازی انتقام شما غار نشینان را گرفتیم و به فینال نرفتیم خخخخ و در مرحله بعدی با شکست السد و در مرحله بعد با شکست النصر به فینال رفتیم خخخخ آخه بهت حق میدم همه کیسه کشها چون خودشون در جام امجدیه با دوتا بازی به فینال امجدیه رسیدن،فکر میکنن ما هم با شکست پاختاکور به فینال رسیدیم…پسر جان جام واقعی آسیا بوده نه کاپا امجدیه خخخخ
البته اینکه استقلال تیم کاملی نیست درسته.اما مگه پرسپولیس با اونهمه برد زورکی با کرنر و ضربات کاشته و اونهم با یک گل الان بارسلوناست.تازه تیمشون ۵ ملی پوش داره وکلی خرید میلیاردی از قطر و پرتغال.
حالت خوشه کیسه برو قرار داد سید جلال رو با وریا غفوری مقایسه کن جلال یه میلیارد قرارداشه ولی غفوری چهارده میلیارد و شیخ و ملیچ قرار داد یورویی میگرن بعد مغانلو که همه میدونن که یه خیر پول رضایت نامه اش رو داده و فرجی هم خونه اش رو فروخت اومد پرسپولیس آمار فنی پرسپولیس از همه تیم ها بهتره بوده
سید جلال با او سن و سال باید یک چیزی هم بده بمونه پرسپولیس با وریا مقایسه اش نکن. پول رضایت نامه هم که تو مخ شما فرو کردن یک بازی تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن رو ملیاردها پوله که اون پشت به بازیکنا دادن. گل محمدی اول گفت ما پول خرید مغانلو را نداریم خیلی گرونه برا پرسپولییس( طبیعی هم هست از لیگ پرتغال اومده یا ترابی از لیگ بریز بپاش قطر) بعد یهو وزرا سر کیسه را شل کردن.
هر موقع وریا یه جام آورد بعد بل بل زبانی کنید همین سوپر من جلال به اندازه تاریخ کیسه جام اورده
دیروز شما کیسه ها شجاع رو بهانه کردید گفتید باعث برد پرسپولیس شده الان هم ما میگیم بازیکنان الشرطه تبانی کردند و البته با داوری کیسه برنده شده وقتی کیسه ها برد های پرسپولیس رو زیر سوال می برند باید منتظر جواب شنیدن باشند
شما لنگیا بسوزید بدبختا کاری جز این ندارید هروقتی که استقلال با اقتدار برده اومدین بردش رو بی ارزش کردین بهش توهین کردین چون بی اصلاتین بی اصالتی شاخ و دم نداره همین استقلال الریان و الوحده رو با خاک یکسان میکرد شماها مردین تا ببرینشون پنالتی گرفته نشده برای الوحده اشتباه داوری نیست؟ همینکه شما لنگیا اتیش گرفتین یعنی کار شاه فرهاد درسته انشاالله به کوری چشم حسودا امسال ستاره سوم رو کوبنده میگیریم دهن خیلیا بسته میشه پس ابو بریزید جایی که میسوزه حسین کمتر حشیش بزن لنگی بی اصالت