کد خبر:24131
پ

استوری عجیب معاون سابق پرسپولیس در مورد برد پرگل استقلال

حسین قدوسی معاون سابق و البته پرحاشیه پرسپولیس که هنوز عملکرد پرابهام او و رفیقش (محمدحسن انصاری فرد) در پرسپولیس مورد بررسی قرار نگرفته پس از بردهیا پرگل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی آن را گروه مرگ نامیده بودند، موضع عجیبی گرفت و مدعی شد این گروه […]

حسین قدوسی معاون سابق و البته پرحاشیه پرسپولیس که هنوز عملکرد پرابهام او و رفیقش (محمدحسن انصاری فرد) در پرسپولیس مورد بررسی قرار نگرفته پس از بردهیا پرگل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی آن را گروه مرگ نامیده بودند، موضع عجیبی گرفت و مدعی شد این گروه زنگ تفریح بوده و گروه پرسپولیس به مراتب سخت تر از گروه استقلال در این رقابتها بوده است. با استدلال استاد قدوسی احتمالاً سطح فنی تیم گوا هند بالاتر از الدحیل ارزیابی خواهد شد!

 

استوری عجیب معاون سابق پرسپولیس در مورد برد پرگل استقلال

دیدگاه کاربران 35 دیدگاه
  • امید 19 آوریل 2021 / 11:24 ق.ظ

    نمیدونم چرا لنگی ها الریان رو خیلی قوی ميدونند. پارسال همین الریان رو تاج کبیر 5تایی کرد… البته لنگی بودن جرم نیست بیماری است.. پس خواهشا لنگی نباشیم

  • ناشناس 19 آوریل 2021 / 11:10 ق.ظ

    اون قدوسی اگه یه جو عقل داشت حرف مفت نمیزد . الان اگه لنگ توی گروه ما بود زمین و زمانو بهم میریخت . خدا خرو شناخت بهش شاخ نداد و خدا رحم کرده لنگی قهرمان اسیا نشدن وگرنه استغفرا… خدا رو هم نمی شناختن .

  • ناشناس 19 آوریل 2021 / 10:56 ق.ظ

    خخخخخخخخ سعید ناطق بازیکن الشرطه متهم به کم کاری شده دلیل باخت این بازیکن بوده وگرنه کیسه ها هیچ … نیستند

  • 2+4Taj 19 آوریل 2021 / 10:54 ق.ظ

    خود AFC گروه مرگ رو اعلام کرده.نیازی به تحلیل آقای قدوسی نیست .الریان داغون الوحده داغون و گوا هند رو با حریف های استقلال مقایسه میکنید.الشرطه، الدحیل تیم های قوی ای هستند.💙💙💙💙

    • 4 آتیشه 19 آوریل 2021 / 12:53 ب.ظ

      آره گروه مرگه خخخخ راست میگی آخه همه تیم های مرده توی این گروه هستن خخخخ
      کجاش گروه مرگه؟؟؟
      با اون تیمهای لپقی خخخخ

  • ابی 19 آوریل 2021 / 10:15 ق.ظ

    بسوزید لنگیای بدبخت کاری جز این ندارید هروقتی که استقلال با اقتدار برده اومدین بردش رو بی ارزش کردین بهش توهین کردین چون بی اصلاتین بی اصالتی شاخ و دم نداره همین استقلال الریان و الوحده رو با خاک یکسان میکرد شماها مردین تا ببرینشون پنالتی گرفته نشده برای الوحده اشتباه داوری نیست؟ همینکه شما لنگیا اتیش گرفتین یعنی کار شاه فرهاد درسته انشاالله به کوری چشم حسودا امسال ستاره سوم رو کوبنده میگیریم دهن خیلیا بسته میشه پس ابو بریزید جایی که میسوزه حسین قدوسی کمتر حشیش بزن لنگی بی اصالت

    • ایرانی 19 آوریل 2021 / 12:03 ب.ظ

      بخواب کیسه کش،هنوز به الدحیل نخوردید تا ببینید حریف یعنی چی .

    • 4 آتیشه 19 آوریل 2021 / 12:45 ب.ظ

      کیسه کش کیسه سوراخ نه اینکه در ده سال گذشته برد و نتایج بی چون و چرا پرسپولیس رو زیر سوال نبردین؟با این تیم پر هزینه کیسه با کمک داورها و …دوتا نتیجه لپقی گرفتین این همه دادار دودور میکنین…و از غار در اومدین..بزار از گروه بعدتون بالا بیاین…در ضمن بازم یه پرسپولیسی فینال دیده بنام نادری تا اینجا کمک حالتون بوده که اونم مدیون پرسپولیس هستین بی اصل و نصبها بی افتخار خخخ اوا سه چرخه سواران و بعد تیم حکومتی گاج و حالا هم تیم حکومتی اس دق لال خخخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید