کد خبر:6182
پ

فیلم لحظه برخورد نواک جوکویچ با داور در تنیس آزاد آمریکا 2020

مرد شماره یک تنیس جهان به خاطر ارتکاب حرکتی ناپسند از چهارمین گرنداسلم فصل جاری کنار گذاشته شد. در ادامه فیلم لحظه درگیری نواک جوکویچ با داور در تنیس آزاد آمریکا 2020 را ملاحظه می فرمائید. پخش زنده تنیس فیلم لحظه درگیری نواک جوکویچ با داور در تنیس آزاد آمریکا 2020 در این حادثه تنیسور […]

مرد شماره یک تنیس جهان به خاطر ارتکاب حرکتی ناپسند از چهارمین گرنداسلم فصل جاری کنار گذاشته شد. در ادامه فیلم لحظه درگیری نواک جوکویچ با داور در تنیس آزاد آمریکا 2020 را ملاحظه می فرمائید.

فیلم لحظه درگیری نواک جوکویچ با داور در تنیس آزاد آمریکا 2020

در این حادثه تنیسور صرب پس از آنکه آخرین امتیاز گیم نهم ست اول را از دست داد، از سر خشم توپی را که در جیبش داشت، درآورد با قدرت تمام با راکت خود به آن ضربه زد. از شانس بد او توپ به صورت سهوی به گلوی یکی از خط‌ نگه‌داران انتهای زمین برخورد کرد و او از شدت ضربه نقش بر زمین شد.

جوکوویچ بلافاصله پس از این حادثه به سمت خط نگه‌دار رفت تا از او دلجویی کند. او سپس بحث و جدلی طولانی با داور وسط (روی تور) داشت که در نهایت منجر به اخراج وی از مسابقه به دلیل رفتارهای غیرورزشی شد.

به این ترتیب جوکوویچ در حالی که در ست اول مسابقه‌اش مقابل پابلو کارنیو بوستا از اسپانیا، با نتیجه 5 بر 4 عقب بود، از ادامه مسابقه محروم و حذف شد. جوکوویچ آخرین تنیسور باقیمانده در دور چهارم اوپن آمریکا بود که سابقه قهرمانی در گرنداسلم‌ها را داشت. با حذف او، کارنیو بوستای سید بیستمی راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها شد.

کلیدواژه : تنیسمتفرقه

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مسعود 7 سپتامبر 2020 / 9:45 ق.ظ

    سلام کدوم درگیری ،کدوم از سر خشم ، کدوم با تمام قدرت کاش یکم از اخلاق اون رو شما داشتید که با تواضع کامل تو اون سطح از ورزش نظر داور را با خنده پذیرفت دست داد و خارج شد . انصاف هم چیز خوبیه که در این خبر نداشتید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید