کد خبر:3340
پ

علی کریمی بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات شد

علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس در نظرسنجی یکی از روزنامه های پرتیراژ اماراتی به طور مشترک عنوان بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات را به دست آورد.   علی کریمی بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات شد   در نظرسنجی روزنامه البیان امارات از مخاطبان خواسته شده بود بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات را […]

علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس در نظرسنجی یکی از روزنامه های پرتیراژ اماراتی به طور مشترک عنوان بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات را به دست آورد.

 

علی کریمی بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات شد

علی کریمی بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات شد

 

در نظرسنجی روزنامه البیان امارات از مخاطبان خواسته شده بود بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات را انتخاب کنند که علی کریمی و والدیویای شیلیایی بازیکن سابق باشگاه العین هر کدام با به دست آوردن 25 درصد آرا مشترکاً در صدر قرار گرفتند.

ریکاردو اولیویرا بازیکن سابق الجزیره با 18 درصد آرا دوم شد و آساموای غنایی به همراه احمد البهجه مراکشی با دستیابی به 12 آرا در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

این اتفاق در حالی رقم خورد که فرهاد مجیدی به سبب تعداد سال حضور در امارات و گلهای زده و افتخارات از کریمی بالاتر قرار داشت اما تکنیک ناب جادوگر ایرانی، کریمی را بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات کرد. البته ناگفته نماند از ایران تنها علی کریمی در این نظرسنجی حضور داشت و نام فرهاد مجیدی در بین گزینه ها دیده نمی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید