کد خبر:24243
پ

سابقه خراب بازیکنان ایرانی در تغییر پنالتی زن | این داستان کنعانی زادگان

در بازی شب گذشته پرسپولیس و گوآ بار دیگر قصه تکراری و البته آماتور فوتبال ایران هویدا شد. جایی که پنالتی برای یک تیم به دست می آید و چند کاندید برای نواختن ضربه پنالتی با یکدیگر دعوا می کنند و د نهایت نیز پنالتی به گل تبدیل نمی شود.   سابقه خراب بازیکنان ایرانی […]

در بازی شب گذشته پرسپولیس و گوآ بار دیگر قصه تکراری و البته آماتور فوتبال ایران هویدا شد. جایی که پنالتی برای یک تیم به دست می آید و چند کاندید برای نواختن ضربه پنالتی با یکدیگر دعوا می کنند و د نهایت نیز پنالتی به گل تبدیل نمی شود.

 

سابقه خراب بازیکنان ایرانی در تغییر پنالتی زن | این داستان کنعانی زادگان

فوتبال ایران چنین صحنه هایی را بسیار به خود دیده است. شاید معروف ترین این مورد به دربی بر می گردد که گادوین منشا قصد داشت ضربه پنالتی را به سمت دروازه بیرانوند شلیک کند اما شید اسماعیلی با سماجت توپ را از او گرفت و با ضربه ای چیپ توپش را به اوت زد تا استقلال بازنده آن دربی حساس باشد.

یکی از تازه ترین موارد در این زمینه نیز پنالتی از دست رفته امید عالیشاه مقابل نفت مسجد سلیمان بود که او با کنار زدن همه مدعیان زدن پنالتی توپ را برداشت و با ضربه ای بسیار بد توپش به اوت رفت.

در بازی شب گذشته نیز کنعانی زادگان که در پنالتی های اخیر پرسپولیس همواره یک مدعی برای زدن ضربه بوده از همان ضربه اول پنالتی قصد زدن پنالتی را داشت اما مجوزش از سوی کادر فنی صادر نشد تا ضربه دوم را با سماجت از ترابی بگیرد و با شوتی کمدی رکورد اولین پنالتی دفع شده تیم گوا در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت برساند.

به واقع مشخص نیست چه در مغز برخی بازیکنان می گذرد که در هنگام رخ دادن پنالتی به یکباره شور و اشتیاق زیادی برای به ثمر رساندن گل به سراغ آنها می آید که تمامی قوانین قبل از بازی و تعیین شدن پنالتی زن اول توسط سرمربی را فراموش می کنند و با فشار روحی بالا پشت ضربه قرار می گیرند و در بیشتر مواقع نیز توپ را به گل تبدیل نمی کنند.

 

بر کسی پوشیده نیست که کنعانی زادگان قصد دارد با بالا بردن تعداد گلهای خود در پرسپولیس ولو به هر قیمتی، پیراهن تیم ملی را برای خود بیمه کند اما این رسمش نیست آقای کنعانی زادگان! به اصول احترام بگذارید … اگر تیم گوا در انتهای بازی به گل تساوی می رسید آیا کنعانی زادگان، می توانست خود را بابت خودخواهی اش و بیرون زدن توپ ببخشد؟

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پرسپولیس 21 آوریل 2021 / 8:43 ق.ظ

    این کنعانی شایعه رفتنش بود بره قطر میخواست گل بزنه شادی گل مخصوص انجام بده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید