کد خبر:46395
پ

گزینه های جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس: حسین عبدی، تارتار، برانکو

با کسب نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حالا دیگر حوصله هواداران این تیم سر آمده است چرا که با توجه به بازی های دشوار یک ماه آینده مقابل النصر، الدحیل و استقلال، آنها شانسی برای موفقیت تیم فعلی با یحیی گل محمدی قائل نیستند و از همین رو خواهان برکناری […]

با کسب نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حالا دیگر حوصله هواداران این تیم سر آمده است چرا که با توجه به بازی های دشوار یک ماه آینده مقابل النصر، الدحیل و استقلال، آنها شانسی برای موفقیت تیم فعلی با یحیی گل محمدی قائل نیستند و از همین رو خواهان برکناری او هستند.

گزینه های جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس: حسین عبدی، تارتار، برانکو

گزینه های جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس: حسین عبدی، تارتار، برانکو

گل محمدی که قصد داشت مثل برانکو در اوج کنار برود تا راه های بازگشتش به پرسپولیس باز باشد در شرایطی قرار دارد که هر آن ممکن است تصمیم به برکناری او گرفته شود. تصمیمی که از شواهد پیداست با حمایت اکثریت جامعه هواداری پرسپولیس همراه است.

از گوشه و کنار خبر می رسد مهدی تارتار، حسین عبدی و برانکو گزینه های جانشینی یحیی هستند. اگرچه برانکو تا 2024 با تیم ملی عمان قرارداد دارد اما در قرارداد او بندی وجود دارد که می تواند پس از اتمام جام ملتهای آسیا، قرارداد خود را فسخ کند.

طبق شنیده ها برانکو بیشتر علاقه مند است تا در صورت ناکامی تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی ایران معرفی شود و شانس خود با ایران را در جام جهانی 2026 امتحان کند.

درخشش تیم ملی زیر 17 ساله های ایران به مربیگری حسین عبدی، او را شانس اول نشستن روی نیمکت پرسپولیس کرده است. گزینه ای که مورد حمایت هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این تیم نیز محسوب می شود.

به نظر می رسد شکست مقابل النصر، الدحیل و استقلال سه بازی پایانی یحیی در پرسپولیس باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید