کد خبر:46468
پ

پرسپولیس خوش شانس با بدشانسی تمام کرد | تیم یحیی 90 دقیقه از پس تیم 10 نفره بر نیامد

حساس ترین بازی گروه E لیگ قهرمانان آسیا با تساوی 0-0 پرسپولیس و النصر به پایان رسید. اتفاقی که با توجه به ده نفره شدن حریف به مدت بیش از 90 دقیقه، برای پرسپولیس خوشایند نبود. پرسپولیس خوش شانس با بدشانسی تمام کرد | تیم یحیی 90 دقیقه از پس تیم 10 نفره بر نیامد […]

حساس ترین بازی گروه E لیگ قهرمانان آسیا با تساوی 0-0 پرسپولیس و النصر به پایان رسید. اتفاقی که با توجه به ده نفره شدن حریف به مدت بیش از 90 دقیقه، برای پرسپولیس خوشایند نبود.

پرسپولیس خوش شانس با بدشانسی تمام کرد | تیم یحیی 90 دقیقه از پس تیم 10 نفره بر نیامد

پرسپولیس خوش شانس با بدشانسی تمام کرد | تیم یحیی 90 دقیقه از پس تیم 10 نفره بر نیامد

بازی طبق پیش بینی با حملات پرفشار النصری ها آغاز شد و اگر VAR نبود و پنالتی دقیقه 2 النصر اعلام می شد، شاید کار برای قرمزپوشان سخت می شد. اما خوشبختانه با مشاهده مجدد صحنه مشخص شد هیچ برخوردی بین سروش رفیعی و رونالدو رخ نداده است و تیم مهمان از شوک دقایق ابتدایی گریخت. در ادامه تیم پرسپولیس که بر روی ضدحملات برنامه داشت موفق شد دفاع میانی النصر را به واسطه خطای شدید بر روی سرلک، از زمین مسابقه خارج کند تا النصر از دقیقه 16 ده نفره در میدان حاضر شود.
این اتفاق، استراتژی و تاکتیک دو تیم را تغییر داد و النصری که در 15 دقیقه ابتدایی بی محابا و پرفشار حمله می کرد، عقب نشست و پرسپولیسی ها با پرس از جلو، سعی داشتند به دروازه النصر نزدیک شوند. اتفاقی که به جز 1-2 مورد و خطراتی که اسماعیلی فر و شهاب زاهدی روی دروازه النصر خلق کردند، هرگز رخ نداد و هافبک های پرسپولیس نتوانستند موقعیت طلایی گل برای مهاجمین خود بسازند تا بازی با همان نتیجه 0-0 به پایان برسد.
این یک امتیاز اگرچه امیدهای پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی را تا هفته پایانی زنده نگه داشت اما با توجه به دیدار ساده تر الشارجه مقابل الفیصلی اردن، به نظر می رسد شانس تیم اماراتی که با 8 امتیاز با پرسپولیس در جدول بهترین تیم های دوم گروه ها هم امتیاز است، بیشتر است چرا که تفاضل گل الشارجه 0 است و تفاضل گل پرسپولیس 1+ است. از آنجائی که در هفته پایانی پرسپولیس می بایست مقابل تیم متحول شده الدحیل با سرمربی جدیدش مصاف دهد، در بهترین حالت اگر پیروزی پرسپولیس را در نظر بگیریم، در سمت مقابل شانس پیروزی پرگل الشارج مقابل الفیصلی که از السد 6 گل و از نسف 3 گل دریافت کرده بیشتر به نظر می رسد.
هر چه که بود پرسپولیس در این دیدار محکوم به پیروزی بود تا شانس صعود خود را در هفته پایانی افزایش دهد اما حالا معادلات پیچیده ای در سر راه این تیم برای صعود به مرحله بعد وجود دارد چرا که دو تیم سپاهان و نوبهار با یک تساوی هم صعودشان به عنوان تیم دوم قطعی خواهد بود و رقابت اصلی بین پرسپولیس و الشارجه و شاید پاختاکور خواهد بود.

 

عدم اعلام پنالتی و اخراج بازیکن النصر یک خوش شانسی محض برای پرسپولیس بود اما ناتوانی در گل زدن در حدود 90 دقیقه ده نفره بودن النصر یک ناکامی محض برای یحیی گل محمدی و تیمش محسوب می شود.

 

*** البته تیم رسانه ای نزدیک به باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی قصد دارند نمایش ضعیف پرسپولیس مقابل النصر را که بدون موقعیت گل زنی خاصی به پایان رسید، به عنوان یک فتح الفتوح معرفی کنند و این در حالیست که فوتبالی ها می دانند 90 دقیقه مقابل یک تیم ده نفره بازی کردن و گل نزدن چه معنایی دارد. سرخ پوشان خوش شانس بودند که در یک صحنه، شوت کریستیانو رونالدو با اختلاف میلیمتری از کنار دروازه بیرون رفت وگرنه اکنون شاهد شکست پرسپولیس از تیم ده نفره النصر بودیم. نکته اینجاست که یحیی و تیمش به نبردن عادت کرده اند و اکنون پنجمین بازی متوالیست که پرسپولیس در مسابقاتش پیروز نشده است (ملوان، صنعت نفت، سپاهان، نساجی(دوستانه)، النصر)

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید