نقش دکتر زرینه پزشک پرسپولیس در افتضاح عدم تشخیص هپاتیت B سرژ اوریه چقدر است؟
در حالی که ابتلای سرژ اوریه بازیکن ساحل عاجی پرسپولیس به هپاتیت B محرز شده است؛ اما باشگاه پرسپولیس ابتدا با یک قصور پزشکی و سپس با فراهم ساختن زمینه رسانه ای شدن این موضوع به نوعی بی اخلاقی را در حق این بازیکن تمام کردند. بی اخلاقی محض باشگاه پرسپولیس در حق سرژ اوریه […]
در حالی که ابتلای سرژ اوریه بازیکن ساحل عاجی پرسپولیس به هپاتیت B محرز شده است؛ اما باشگاه پرسپولیس ابتدا با یک قصور پزشکی و سپس با فراهم ساختن زمینه رسانه ای شدن این موضوع به نوعی بی اخلاقی را در حق این بازیکن تمام کردند.
بی اخلاقی محض باشگاه پرسپولیس در حق سرژ اوریه و رسانه ی شدن بیماری اش

تقریباً از همان ابتدا مشخص بود که اوریه که بازیکن اسم و رسم داری در فوتبال افریقا و اروپا محسوب می شد، چرا یکسال است بدون تیم مانده است. او در تست های پزشکی چند تیم شرکت کرد و به همین دلیل مردود شد اما هیچ یک از آن تیم ها نتایج تست های پزشکی را رسانه ای نکردند تا اگر نمی تواند به تیمی بپیوندد آبروی این بازیکن حفظ شود. او یک بیمار است و نه قتل کرده و نه مجرم است …
اما شهوت شهرت آقایان در جذب مدافع PSG باعث شد تا نتایج تست های پزشکی در ترکیه را جدی نگیرند و به هر قیمتی به دنبال جذب اوریه بودند تا کمی از فشار هوادارن بکاهند. اما نکته تاسف آور اینکه حتی بعد از حضور این بازیکن در ایران نیز این قضیه جدی گرفته نشد و با وی قرارداد رسمی امضا شد و از آنجا که مه هیچوقت پشت ابر نمی ماند، ایفمارک موضوع ابتلای اوریه به هپاتیت ب را شناسایی کرد و این خبر به سرعت در رسانه های ایرانی و حالا خارجی در حال دست به دست شدن است.
آینده حرفه ای اوریه و شخصیت او به واسطه حضور کوتاه مدتش در پرسپولیس اکنون به خطر افتاده است و شاید کمترین حق او دریافت تمام و کمال کل مبلغ قراردادش با پرسپولیس برای فسخ توافقی باشد.
چه بسا او با درمان، بتواند از 3 ماه دیگر به هر تیم دیگری در فوتبال اروپا بپیوندد اما بدون شک اتفاق تلخی که برایش در ایران و تیم پرسپولیس افتاد را از یاد نخواهد برد.
اکنون و به تنهایی و در قرنطینه تمرین می کند و بازیکنان پرسپولیس از ترس ابتلا به این بیماری مسری، چندان رغبتی به نزدیک شدن به اوریه ندارند.
اکنون بهترین فرصت است که از مدیرعمل تا دکتر تیم و همه عواملی که در پیوستن اوریه به پرسپولیس نقش داشته اند، دسته جمعی استعفا دهند.
اگر دکتر پرسپولیس خیلی زود به این موضوع پی می برد و به کادر مدیریت و فنی گزارش می داد، خیلی زودتر از اینها و بدون عقد قرارداد و به سبکی محترمانه و البته محرمانه، باشگاه قید جذب این بازیکن را می زد و فرصت نقل و انتقالاتی برای جذب یک مدافع راست اینگونه از دست نمی رفت.

هروه اوساله بازیکنی بود که سال ۱۳۸۹ به پرسپولیس آمد و بعد از عقد قرارداد به دلیل ابتلا به هپاتیت، از باشگاه جدا شد. پزشک تیم در آن مقطع، فرید زرینه ای بود که سال گذشته با فشارهای برخی افراد به باشگاه پرسپولیس برگشت و دوباره همان اشتباه فاحش را تکرار کرد!