کد خبر:46793
پ

ماشاریپوف بهتر است یا اورونوف | مقایسه آماری

با پیوستن اوستون اورونوف به تیم پرسپولیس و حضور ماشاریپوف در استقلال، این سوال بین هواداران دو تیم مطرح است که ماشاریپوف بهتر است یا اورونوف ؟ در ادامه مقایسه آماری دو ملی پوش فوتبال ازبکستان را مشاهده می نمائید. ماشاریپوف بهتر است یا اورونوف | مقایسه آماری ماشاریپوف 30 ساله کاپیتان تیم ملی ازبکستان […]

با پیوستن اوستون اورونوف به تیم پرسپولیس و حضور ماشاریپوف در استقلال، این سوال بین هواداران دو تیم مطرح است که ماشاریپوف بهتر است یا اورونوف ؟ در ادامه مقایسه آماری دو ملی پوش فوتبال ازبکستان را مشاهده می نمائید.

ماشاریپوف بهتر است یا اورونوف | مقایسه آماری

ماشاریپوف 30 ساله کاپیتان تیم ملی ازبکستان است و با 172 سانتی متر بلندی قامت در خط میانی بازی می کند؛ به لحاظ کیفیت بازی و تجربه در سطح بالاتری نسبت به اورونوف جوان قرار دارد. او که در النصر با کریستیانو رونالدو هم بازی بوده، به لحاظ تعداد پاس گل در تیم های سابقش در وضعیت خوبی قرار دارد و یادآور سرور جباروف هافبک خلاق سالهای نه چندان دور استقلال خواهد بود.

 

اورونوف 23 ساله که در پست هافبک هجومی بازی می کند، کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس دارد چرا که با حضور نفراتی همچون امید عالیشاه، وحید امیری، سعید صادقی، مهدی ترابی و سروش رفیعی و حتی یاسین سلمانی، جائی برای بازی او در خط میانی باقی نمی ماند و احتمالاً از او در پست غیرتخصص یعنی مهاجم استفاده شود. این بازیکن 181 سانت متری آمار زیر را در تیم های سابقش از خود بر جای گذاشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید