کد خبر:44363
پ

لیست خروجی استقلال برای فصل بعد کدام بازیکنان هستند؟

با توجه به نمایش این فصل بازیکنان استقلال و البته یارگیری نامتوازنی که آجورلو در ابتدای فصل انجام داد، به نظر می رسد بازیکنان زیر در لیست خروج باشگاهی قرار داشته باشند. بازیکنانی که یا قراردادشان به اتمام می رسد و باشگاه تمایلی به تمدید آن ندارد و یا خودشان به دلیل نیمکت نشینی، تمایلی […]

با توجه به نمایش این فصل بازیکنان استقلال و البته یارگیری نامتوازنی که آجورلو در ابتدای فصل انجام داد، به نظر می رسد بازیکنان زیر در لیست خروج باشگاهی قرار داشته باشند. بازیکنانی که یا قراردادشان به اتمام می رسد و باشگاه تمایلی به تمدید آن ندارد و یا خودشان به دلیل نیمکت نشینی، تمایلی به استمرار حضور در استقلال ندارند.

سیدحسین حسینی: یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال که با یک اشتباه بزرگ از سمت باشگاه، بازوبند کاپیتانی هم به او سپرده شد. او در انتهای فصل قراردادش به اتمام خواهد رسید و با توجه به نارضایتی هواداران از او و البته عملکرد ضعیفش که منجر به این شد که استقلال امتیازات حساسی را به واسطه اشتباهاتش از دست بدهد، احتمالاً دیگر جایی در ترکیب استقلال نخواهد داشت.

صالح حردانی: او نیز پس از یک نیم فصل موفق در دوره حضور فرهاد مجیدی، به یکباره با افت فنی مواجه شد و به نظر می رسد در انتهای فصل یکی از جدا شدگان از استقلال است.

ابوالفضل جلالی: حضور یا عدم حضور جلالی که به واسطه توصیه فرهاد مجیدی به استقلال پیوسته بود، ارتباط مستقیم با ماندگاری یا رفتن ساپینتو دارد. اگر ساپینتو در استقلال ماندگار شود، به طور قطع جلالی هم از استقلال جدا خواهد شد.

سجاد شهباززاده: به جرات می توان گفت شهباززاده ناکام ترین خرید استقلال در فصل جاری بود. او که در مقاطع مختلف بعضاً در بازی های استقلال به صورت فیکس بازی کرد هرگز نتوانست برای تیمش گلزنی کرده و سرمربی را مجاب به استفاده از خودش کند. اوج بدبیاری شهباززاده در دیدار مقابل نساجی بود که در دقایق پایانی از باز کردن دروازه خالی عاجز ماند تا استقلال دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

حامدی فر: گفته می شود حامدی فر نیز با توجه به تراکم بازیکن در خط میانی استقلال از تیم جدا خواهد شد.

مهدی پور: یکی دیگر از بازیکنانی که احتمالاً او را با پیراهن استقلال نبینیم، مهدی مهدی پور است که به سبب درخشش سه هافبک میانی استقلال، فرصت کمتری برای بازی پیدا کرد و احتمالاً به تیمی خواهد رفت که به طور فیکس در آنجا بازی کند.

محمد محبی: با توجه به افت فنی محمد محبی از گوشه و کنار خبر می رسد باشگاه استقلال دیگر تمایلی به دائمی کردن قرارداد او ندارد و احتمالاً در انتهای فصل می بایست به سانتاکلارا بازگردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید