کد خبر:35605
پ

فیلم کندن لوگوی قرمز میکروفون برنامه نود توسط علی کریمی و مقایسه با حرکت آجورلو

حرکت مدیرعامل استقلال در کندن پوشش قرمز میکروفون یک رسانه در حسین مصاحبه سرپایی باعث ایجاد یه موج رسانه ای هماهنگ علیه او شده است. آجورلو که تا اینجای کار با اقدامات تابوشکنانه خد موجب درامدزا شدن برخی تیم ها و به طور خاص استقلال شده، به خاری در چشم برخی از اصحاب رسانه تیم […]

حرکت مدیرعامل استقلال در کندن پوشش قرمز میکروفون یک رسانه در حسین مصاحبه سرپایی باعث ایجاد یه موج رسانه ای هماهنگ علیه او شده است. آجورلو که تا اینجای کار با اقدامات تابوشکنانه خد موجب درامدزا شدن برخی تیم ها و به طور خاص استقلال شده، به خاری در چشم برخی از اصحاب رسانه تیم رقیب استقلال تبدیل شده است و از هر فرصتی برای تخریب او استفاده می کنند. این هجمه علیه آجورلو در حالی در جریان است که چندی پیش بود که علی کریمی در قامت سرمربیگری تیم سپیدرود رشت در رفتاری به مراتب زشت تر لوگوی قرمز برنامه نود را کند و پرتاب کرد اما در آن مقطع خبری از این هجمه هایی که امروز شاهد آن هستیم، نبود! در واقع حرکت آجورلو به نوعی اعتراض به رویکرد رسانه مذکور در قالب طنز بود و حال اینکه همین رویکرد اعتراضی را علی کریمی چند سال پیش در خصوص برنامه نود انجام داد اما شاهد چنین هجمه ای علیه او نبودیم تا مشخص شود برخی با غرض و البته مرض فضای مجازی را به نفع یا علیه فرد یا تیمی هدایت می کنند.

 

فیلم کندن لوگوی قرمز میکروفون برنامه نود توسط علی کریمی و مقایسه با حرکت آجورلو

هدف از انتشار این دو ویدیو برای دفاع از حرکت مدیر عامل باشگاه استقلال نیست ، اما اینگونه هجمه وارد کردن توسط برخی رسانه ها و بویژه برنامه فوتبال برتر و واکنش مدیریت تیم رقیب جای سوال دارد .

2️⃣اینکه مدیر عامل باشگاه بزرگ استقلال نمی بایست چنین رفتاری از خورش نشان می‌داد مورد پذیرش است اما کسانی که این‌گونه انتقاد تند می‌کنند باید درآن لحظه حضور می‌داشتند تا نحوه بیان و رفتار شوخ طبع سردار را می‌دیدند، بنده که در فاصله یک متری ایشان بودم میتوانم صادقانه بگویم که چیزی بجز شوخی نبوده است .

3️⃣اما صحبت بنده با مجری برنامه فوتبال برتر، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و برخی رسانه های منتسب به تیم رقیب و هواداران آنهاست، شاید کنفرانس ویژه پیشکسوت تیم پرسپولیس که در قامت سرمربی یکی از تیم های فوتبال بودند را ازیاد برده اند که چگونه با عصبانیت لوگوی برنامه نود درآن زمان را برداشت و برروی زمین کوبید .

4️⃣قطعا درفضای پاک و آرام ورزش انجام چنین رفتارهایی متناقض با موازین و رفتار اجتماعی است و هماهنگونه که عرض کردم احترام به برند تمام باشگاه ها و لوگوی تمام رسانه ها از واجبات است .

5️⃣باشد که درفضای انتقاد عدل و عدالت رعایت شود.

 

شاید بهتر باشد رسانه های میلی و رنگی روزی را به یاد بیاورند که به لوگوی باشگاه استقلال در رسانه ملی توهین شد اما آب از آب تکان نخورد و چنین هجمه هایی را شاهد نبودیم.

یادداشت توسط امیر آریافر

دیدگاه کاربران 51 دیدگاه
  • یوسف 1 مارس 2022 / 2:27 ب.ظ

    یه مقدار با فکر صحبت کنید مطلب بنویسید اگر آقای کریمی این کار رو کردند در اعتراض به برنامه نود بود نه رنگ قرمز لوگو.مدیر استقلال اعتراضش به رنگ لوگو بوده اینها خیلی متفاوت هستش بنده واقعا از آقای آجرلو انتظار نداشتم نمی دانم چرا ولی من از اول ایشان رو یک آدم ارزشی می دانستم ولی با این حرکتشان نشان دادند که به این شکل نیست برادر من ریش گذاشتن صرفا کافی نیست باید آداب رفتاری پیامبر (ص) رو سرلوحه کار خودت کنی

  • فرامرز 1 مارس 2022 / 9:54 ق.ظ

    مردک اوج مراتب پاچه خواری خودت رو به کیسه کش ها ثابت کردی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید