کد خبر:5028
پ

فوری | بشار رسن: جدایی ام از پرسپولیس قطعی است!

بشار رسن هافبک تاثیرگذار پرسپولیس در گفتگو با سایت فوتبال» عراق برای اولین بار اعلام کرد جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی است و به یونان یا پرتغال می‌رود.   بشار که مغز متفکر پرسپولیس در میانه میدان به حساب می آید تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته و به واسطه بدقولی های فراوان […]

بشار رسن هافبک تاثیرگذار پرسپولیس در گفتگو با سایت فوتبال» عراق برای اولین بار اعلام کرد جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی است و به یونان یا پرتغال می‌رود.

 

بشار که مغز متفکر پرسپولیس در میانه میدان به حساب می آید تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته و به واسطه بدقولی های فراوان مسئولین پرسپولیس در پرداخت مطالباتش در چند فصل اخیر تصمیم به خروج از این تیم و بازی در کشوری اروپایی گرفته است. او در مصاحبه با تلویزیون عراق گفت:

 

?پیشنهادیی از باشگاه های یونان و پرتغال به دستم رسیده است. در حال بررسی این پیشنهادها هستم تا بهترین را برای آینده ام انتخاب کنم.

?قرارداد با پرسپولیس در پایان فصل جاری به پایان می رسد. 3 بازی باقی مانده ( با اشاره به لیگ و جام حذفی)تا تعهدم با پرسپولیس به پایان برسد و بعد از آن من بازیکن آزادم و می توانم به هر تیمی بروم.

?مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان تمدید قراردادم هستند اما من تصمیم خود را گرفتم، منتظر کامل شدن مذاکراتم با باشگاه های اروپایی خواهانم(پرتغال یا یونان) هستم تا بهترین آن را انتخاب کنم.

 

پی نوشت» بدون شک این موضوع خبر خوبی برای یحیی گل محمدی نیست چرا که او تاکنون بیرانوند را در خط دروازه از دست داده و بشار نیز در خط میانی رفتنی به نظر می رسد و علی علیپور نیز با اتمام قراردادش راهی پرتغال خواهد شد و گفته می شود مهدی ترابی نیز در صورت عدم موافقت با درخواست مالی 12 میلیاردی اش، از این تیم جدا خواهد شد و پرسپولیس برای فصل آتی به یکباره 4 ستاره تاثرگذار خود را از دست خواهد داد و باید دید آیا یحیی می تواند بار دیگر این تیم را جمع و جور کند یا خیر؟

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید