کد خبر:45851
پ

سازمان نظام وظیفه بر چه مبنایی با تعویق یک ماهه اعزام به خدمت سرلک موافقت کرد؟

ماجرای فوتبال ایران به قدری مضحک بوده و هست که قصد داشتیم تا مدتها به آن نپردازیم. اما سیرک برتر (به تعبیر پروفسور برانکو) امروز اتفاق جدیدی را به خود دید تا تیم رها شده پرسپولیس (کلید واژه جدید مسئولین پرسپولیس) از یک تهدید جدی، جان سالم به در ببرد! سازمان نظام وظیفه بر چه […]

ماجرای فوتبال ایران به قدری مضحک بوده و هست که قصد داشتیم تا مدتها به آن نپردازیم. اما سیرک برتر (به تعبیر پروفسور برانکو) امروز اتفاق جدیدی را به خود دید تا تیم رها شده پرسپولیس (کلید واژه جدید مسئولین پرسپولیس) از یک تهدید جدی، جان سالم به در ببرد!

سازمان نظام وظیفه بر چه مبنایی با تعویق یک ماهه اعزام به خدمت سرلک موافقت کرد؟

سازمان نظام وظیفه بر چه مبنایی با تعویق یک ماهه اعزام به خدمت سرلک موافقت کرد؟

ماجرای خدمت سربازی میلاد سرلک وقتی جالب است که بدانیم همین شرایط برای سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند دو فصل پیش رقم خورده بود اما به قدری هجمه رسانه های نوشتازی، دیدازی، شنیداری برای اعزام به خدمت دو ستون اصلی ساختار دفاعی تیم مجیدی زیاد بود که بهترین مدافعین لیگ در آن مقطع مجبور به جدایی از استقلال و به نوعی تغییر سرنوشت فوتبالی شان شدند.

اما امروز سازمان نظام وظیفه که پیشتر مدعی بود به این موضوعات ورود نمی کند، در تصمیمی عجیب با تعویق یک ماهه اعزام به خدمت میلاد سرلک موافقت کرد (با لابی آقایان و با هدف قرار گرفتن نام سرلک در بین مدعوین تیم ملی و معافیت او تا 30 سالگی) تا نشان دهد برای این سازمان خون بازیکنان پرسپولیس رنگین تر است!

پیشتر نیز این سازمان بدون علت خاصی با درخواست وزیر ورزش وقت با تعویق خدمت 7 ملی پوش با هدف تعویق خدمت مهدی ترابی و بیرانوند موافقت کرده بود. 7 ملی پوشی که بدون دستاورد خاصی در رده ملی و باشگاهی در سطح بین المللی از عنوان سرباز قهرمان استفاده کردند!

البته تا این لحظه سازمان نظام وظیفه هیچ توضیحی در خصوص ابهامات و تناقضات موجود در پرونده معافیت وحید امیری ارائه نداده تا شائبه لابی مقامات بالادستی برای حمایت از تیم محبوب خود و جلوگیری از جدایی ستاره های این تیم قوت بگیرد.

گفته می شود یکی از آیتم های مذاکره بازیکنان جوان با مسئولین پرسپولیس، حل و فصل موضوع خدمت سربازی آنهاست که هیمن مسئله باعث می شود هر بازیکن جوان آینده داری به پیشنهاد این تیم فوراً جواب مثبت بدهد.

 

هر چه که هست، فساد و تبعیض به قدری در این مملکت ریشه دوانده که موضوع خدمت سربازی میلاد سرلک در آن گم است … نکته جالب اینکه وقتی به تیم آقایان لقب حکومتی داده می شود، به آقایان بر خورده و ناراحت می شوند! اما کدام تیم در ایران را می شناسید که این حمایت های بیرونی توسط بالاترین مقامات کشور از آن انجام شده باشد؟ از لابی رئیس جمهور با اردوغان تا نامه سلطانی فر برای معافیت 7 ملی پوش و سرپوش بر روی جعل اسناد مالی و جا به جایی مکان بازی و زمان بازی ها به سود تیم محبوب آقایان با دستور از بالا !!!

 

کاش حداقل میلاد سرلک میثل مهدی ترابی و بیرانوند از جمله بازیکنان ارزشی و ولایت مدار پرسپولیس بود که مشمول این لطف شود. اما آیا برخورد همین آقایان با جوانی که کل بدنش را تتو کرده مثل برخورد فعلی با میلاد سرلکی است که مثل برخی لات های خیابانی اندامش را تتو کرده است؟

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید