کد خبر:7447
پ

دو ساعت جهنمی قبل از شروع بازی استقلال و پرسپولیس | از داریوش یا بن عطیه

افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرد که اعلام بخشش مهدی بن عطیه دو ساعت قبل از بازی، تفکرات تاکتیکی کادر فنی را برای مواجهه با الدحیل بر هم زده است و نسبت به این موضوع معترض شد. او با اعتراضش نشان داد که حضور یا عدم حضور یک بازیکن در تیم […]

افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرد که اعلام بخشش مهدی بن عطیه دو ساعت قبل از بازی، تفکرات تاکتیکی کادر فنی را برای مواجهه با الدحیل بر هم زده است و نسبت به این موضوع معترض شد. او با اعتراضش نشان داد که حضور یا عدم حضور یک بازیکن در تیم خودی یا در تیم حریف تا چه حد می تواند پازل فکری کادر فنی را به هم بزند به طوری که آنها حتی در مورد تیم خود نیز ریسک کردند و از ابتدا به عیسی آل کثیر مصدوم بازی دادند تا اخلالی در روند بازی پرسپولیس پیش نیاید.

 

فیلم خطای بن عطیه که منجر به اخراجش شد

 

دو ساعت جهنمی قبل از شروع بازی استقلال و پرسپولیس | از داریوش یا بن عطیه

کلاس آموزشی پرسپولیس در یارگیری ضربات ایستگاهی برای بازیکنان استقلال

اتفاقات قبل از بازی پرسپولیس و الدحیل از آنجا جالب به نظر می رسد که دو ساعت قبل از بازی استقلال و الشرطه نیز به مجید نامجومطلق خبر دادند که نمی تواند از داریوش شجاعیان استفاده کند و به یکباره شوک سنگینی به تفکرات تاکتیکی سرمربی استقلال وارد شد و خروجی این اتفاق نیز نمایش ضعیف استقلال در نیمه اول مقابل الشرطه عراق بود.

 

اگر مورد اول که مربوط به پرسپولیس بود را به حساب کارشکنی AFC بگذاریم اما در مورد دوم که مربوط به استقلال بود، کم کاری فدراسیون فوتبال و مدیرعامل استقلال باعث وارد شدن این شوک سنگین به استقلال شدند که مانع از موفقیت تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • عادل 22 سپتامبر 2020 / 10:07 ق.ظ

    فدراسیون به استقلال خیانت کرد و AFC هم به تیم محبوب آقایون تجاوز کرد به این میگن قانون کارما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید