کد خبر:45383
پ

دست و پا زدن بیهوده قربان زاده در باتلاق | هوادار استقلال احمق نیست آقای خصوصی سازی!

در حالی که به گواه دو مدیر استقلال (فتح اله زاده و حجت کریمی) شخص اول سازمان خصوصی سازی یعنی قربان زاده مسبب بسیاری از اتفاقات تلخ چند ماه اخیر در استقلال بوده و هست، اما او که اخیراً علاقه زیادی به پروموت شدن خودش و فرزندش در رسانه ها نشان داده با استوری های […]

در حالی که به گواه دو مدیر استقلال (فتح اله زاده و حجت کریمی) شخص اول سازمان خصوصی سازی یعنی قربان زاده مسبب بسیاری از اتفاقات تلخ چند ماه اخیر در استقلال بوده و هست، اما او که اخیراً علاقه زیادی به پروموت شدن خودش و فرزندش در رسانه ها نشان داده با استوری های به ظاهر افشاگرانه قصد دارد اتهامات را از خود مبرا کند. اما جناب قربان زاده هوادار استقلال احمق نیست و تقدم و تاخر اقدامات شما را متوجه می شود. آنها متوجه می شوند که این سخت گیری فقط برای استقلال اجرا شده است و تیم دیگر وزارت که اتفاقاً تیم محبوب جنابعالی هم هست، از گزند بسیاری از ممیزی ها در امان مانده است.

دست و پا زدن بیهوده قربان زاده در باتلاق | هوادار استقلال احمق نیست آقای خصوصی سازی!

قربان زاده با انتشار یک استوری و نمایش نامه ای که در آن به مدیر بانک شهر نامه زده که با مسئولین استقلال برای پرداخت وام مساعدت شود، قصد داشت تا اتهام سنگ اندازی در مسیر تزریق به موقع منابع مالی به باشگاه استقلال را از خود رفع کند. اما جناب قربان زاده هم ما و هم شما و هم همه هواداران استقلال می دانند که این نامه پس از قطعی شدن حذف استقلال از آسیا زده شده و منابع مالی مذکور پس از استعفای فتح اله زاده به باشگاه استقلال تزریق شد که هیچ سودی برای انها نداشت. سوال اینجاست چرا وقتی فتح اله زاده که مدیریت وقت استقلال را در اختیار داشت، این مساعدت صورت نگرفت تا استقلال از آسیا حذف نشود؟

نکته بعدی اینکه قربان زاده مدعی شده هیچ دخل و تصرفی در تصمیمات هیئت مدیره استقلال ندارد و تنها سه عضو اقتصادی را به ترکیب هیئت مدیره استقلال وارد کرده است. این ادعا از آن جهت مضحک به نظر می رسد که در ترکیب 5 نفره هیئت مدیره، داشتن 3 رای به معنای داشتن همه چیز است و تصمیم گیر اصلی باشگاه در واقع همان سه نفری هستند که شما معرفی کرده اید و در حال حاضر هم تمام تلاش خود را برای حضور علی خطیر  که از عوامل فراری داده شدن استراماچونی در دوران امیرحسین فتحی بود بود، به کار گرفته اید.

 

به شعور افکار عمومی احترام بگذاریم و از عقوبت دنیای دیگر بترسیم جناب پدر!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید