کد خبر:47579
پ

دروازه بان 160 میلیاردی به پرسپولیس لینک شد | جانشین بیرانوند از سپاهان می آید؟

در حالی که به نظر می رسید باشگاه پرسپولیس پس از انتشار خبر فسخ قرارداد بیرانوند برای بازگرداندن او تلاش کند، اما نه تنها تلاشی در این زمینه انجام نشد بلکه بلافاصله مذاکره با چند گزینه برای جانشینی بیرو در حال انجام است و به شکل موازی تیم حقوقی باشگاه نیز به دنبال محروم کردن […]

در حالی که به نظر می رسید باشگاه پرسپولیس پس از انتشار خبر فسخ قرارداد بیرانوند برای بازگرداندن او تلاش کند، اما نه تنها تلاشی در این زمینه انجام نشد بلکه بلافاصله مذاکره با چند گزینه برای جانشینی بیرو در حال انجام است و به شکل موازی تیم حقوقی باشگاه نیز به دنبال محروم کردن و دریافت غرامت از بیرانوند است.

دروازه بان 160 میلیاردی به پرسپولیس لینک شد | جانشین بیرانوند از سپاهان می آید؟

دروازه بان 160 میلیاردی به پرسپولیس لینک شد | جانشین بیرانوند از سپاهان می آید؟

به گزارش ایرنا، مذاکرات پرسپولیس با پیام نیازمند از چند روز پیش آغاز شده و همچنان در جریان است. اگر پیام نیازمند به پرسپولیس تخفیف بدهد احتمال توافق بین طرفین وجود دارد.

این در حالیست که نیازمند قرارداد 3 ساله با سپاهان دارد و در ابتدای فصل با رونمایی از قرارداد 160 میلیاردی او (برای سه فصل) باشگاه سپاهان با کسر امتیاز مواجه شد و مشخص نیست مسئولین پرسپولیس چگونه می خواهند این رقم سنگین به علاوه مبلغ رضایتنامه او را پرداخت کنند.

گفتنیست پس از افشای صحنه سازی بودن ماجرای پیوستن بیرانوند به استقلال به منظور تحت فشار قرار دادن مدیرعامل برای تن دادن به خواسته های بازیکن، اینبار درویش فریب بیرانوند را نخورد و در خروج را به روی دروازه ان جنجالی باز کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید