کد خبر:46047
پ

درخواست عوامفریبانه مسئولین پرسپولیس از AFC

در حالی که یک هفته به بازی پرسپولیس و النصر باقی مانده است، مسئولین پرسپولیس در درخواستی عجیب و البته عوامفریبانه از AFC خواستار لغو محرومیت تماشاگران این تیم شده اند! درخواست عوامفریبانه مسئولین پرسپولیس از AFC حتماً در جریان علت محرومیت پرسپولیس از اولین بازی خانگی اش در لیگ قهرمانان آسیا هستید. اتفاقی که […]

در حالی که یک هفته به بازی پرسپولیس و النصر باقی مانده است، مسئولین پرسپولیس در درخواستی عجیب و البته عوامفریبانه از AFC خواستار لغو محرومیت تماشاگران این تیم شده اند!

درخواست عوامفریبانه مسئولین پرسپولیس از AFC

حتماً در جریان علت محرومیت پرسپولیس از اولین بازی خانگی اش در لیگ قهرمانان آسیا هستید. اتفاقی که به یک پست اینستاگرامی توهین آمیز صفحه رسمی باشگاه در زمان مدیریت سمیعی و شکوری در پرسپولیس باز می گردد که تیم گوای هند و میزبانی هندی ها را به تمسخر گرفته بود.

حال که گذر پوست به دباغ خانه افتاده است و پرسپولیس می بایست در مهمترین دیدار خانگی اش مقابل النصر پرستاره از حضور هوادارانش برای تحت تاثیر قرار دادن رونالدو و یارانش بهره ببرد، این محرومیت قرار است اعمال شود.

درخواست عوامفریبانه مسئولین پرسپولیس از AFC

نکته جالب اینکه مسئولین باشگاه پرسپولیس و در سطوح بالاتر مسئولین وزارت ورزش (!) در نامه نگاری و لابی سنگین با AFC خواستار بخشش محرومیت تماشاگران پرسپولیس شده اند. اتفاقی که محال است رخ دهد و تنها هواداران خشمگین پرسپولیس را تا زمان انجام بازی امیدوار و کمی آرام نگه می دارد.

با توجه به نزدیک شدن سالگرد مهسا امینی، اراده مسئولین ارشد کشور نیز به بدون تماشاگر برگزار شدن کلیه مسابقات ورزشی است چرا که آقایان تصمیم گیر این روزها به هر نوع تجمعی به دید یک موضوع امنیتی نگاه می کنند و تلاش های صوری بری با تماشاگر شدن بازی پرسپولیس و النصر یک شوآف رسانه ای بیش نیست کما اینکه آنها به خوبی می دانند AFC با درخواست آنها موافقت نخواهد کرد چرا که در صورت رخ دادن این اتفاق، بدعتی جدید برای سایر تیمها ایجاد می شود که AFC با درخواست بخشش تماشاگران آنها موافقت کند.

چند سال پیش که تماشاگران پرسپولیس از اولین بازی خانگی خود در فصل بعدی محروم بودند و سازمان لیگ با دستور از بالا، با بخشش محرومیت تماشاگران پرسپولیس در دیدار افتتاحیه موافقت کرد و این توهم برای آقایان ایجاد شده که مسئولین AFC هم از مقامات ارشد سیاسی ایرانی توصیه پذیر هستند و امکان رخ دادن چنین اتفاقی وجود دارد که چنین صحبت هایی را مطرح می کنند. اما آقایان آسیا با فوتبال آماتور و مهندسی شده ایران بسیار متفاوت است و شاید بهتر باشد به بازیکنان پرسپولیس هم آموزش داده شود که در مسابقات آسیایی از VAR استفاده می شود و به عادت خود در لیگ داخلی بسنده نکنند که داوران، چشمانشان را بر روی خطاهای آنها درون محوطه جریمه می بندند! اتفاقی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا رخ داد و ناشی گری احمد نوراللهی و مهدی شیری و عادت آنها به قضاوت های ضعیف داخلی باعث شد دو پنالتی با VAR به اولسان تقدیم شود.

در نهایت اینکه بار دیگر تاکید می کنیم AFC با درخواست نامشروع پرسپولیسی ها مبنی بر بخشش محرومیت تیم محبوب آقایان موافقت نخواهد کرد چرا که در این صورت موجب اعتراض شدید النصری ها با قدرت لابی زیاد در آسیا را فراهم خواهند کرد. النصر با ستارگان گران قیمتش برای جبران شکست مقبل پرسپولیس در نیمه نهایی آسیا پای به تهران خواهد گذاشت و از فرصت بدون تماشاگر شدن ازی به هیچ وجه به سادگی عبور نخواهد کرد. به نظر می رسد با توجه به نبود احتمالی بیرانوند در این بازی حساس و احساس شکست سنگین پرسپولیس مقابل النصر در تهران نزد مقامات این باشگاه و البته وزارت ورزش، دوستان از حالا در حال زمینه چینی علت باخت و ربط دادن آن به نبود تماشاگران هستند.

 

پی نوشت: شاید آن روزی که مسئولین در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در حال توطئه و دسیسه برای حذف استقلال و جایگزینی پرسپولیس برای حضور در مسابقات آسیایی بودند تصورش را هم نمی کردند که اولاً در گروه مرگ قرار بگیرند و ثانیاً در اولین دیدار مجبور به میزبانی از تیم قدرتمند النصر در ورزشگاه خالی آزادی و احتمالاً بدون بیرانوند باشند. مالک چرخ گردون چه خوب می چرخاند آقایان … منتظر نتایج تاریخی تیم محبوب آقایان در این دوره از مسابقات هستیم که به عنوان یادگاری برای ثبت در تاریخ تا مدتها در اذهان باقی خواهد ماند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید