کد خبر:22079
پ

دانلود اپلیکیشن می تاک (Mi Talk) شیائومی | شبیه کلاب هاوس در اندروید!

شرکت شیائومی از اپلیکیشن چت صوتی می تاک که عملکردی مشابه با کلاب هاوس دارد، رونمایی کرد.   ثبت نام در کلاب هاوس   دانلود اپلیکیشن می تاک (Mi Talk) شیائومی | شبیه کلاب هاوس در اندروید! دانلود می تاک شیائومی   پس از جنجال زیادی که اپلیکیشن کلاب هاوس به پا کرده، برخی از […]

شرکت شیائومی از اپلیکیشن چت صوتی می تاک که عملکردی مشابه با کلاب هاوس دارد، رونمایی کرد.

 

ثبت نام در کلاب هاوس

 

دانلود اپلیکیشن می تاک (Mi Talk) شیائومی | شبیه کلاب هاوس در اندروید!

اپلیکیشن می تاک (Mi Talk) شیائومی | شبیه کلاب هاوس در اندروید!

دانلود می تاک شیائومی

 

پس از جنجال زیادی که اپلیکیشن کلاب هاوس به پا کرده، برخی از کارشناسان امنیتی آمریکایی نسبت به هک ویس ها و قوانین حریم شخصی در این اپلیکیشن هشدار داده اند اما تب بالای استفاده از این اپ باعث شده تا کاربران زیادی جذب آن شوند و اقدام به دانلود کلاب هاوس نمایند و همین مسئله باعث شده تا دیگر غول های حوزه فناوری نیز به فکر تقلید از این ایده و راه اندازی امکان چت صوتی در پلتفرم های خود باشند.

 

دانلود نسخه اندروید کلاب هاوس

 

به همین منظور شرکت چینی شیائومی که در حوزه تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کند به تازگی اپلیکیشن می تاک (Mi Talk) را روانه پلی استور کرده که کارکردی مشابه با کلاب هاوس دارد. اپلیکیشن شبیه به کلاب هاوس که دقیقاً تمامی امکاناتی که در کلاب هاوس در اختیار کاربران قرار می گیرد را دارا می باشد. نکته جالب در خصوص این اپلیکیشن که احتمالاً به زودی نظر کاربران را به خود جلب کند این است که برای ثبت نام در می تاک نیازی به کد دعوت نیست و اینکه بر خلاف کلاب هاوس که تنها در نسخه iOS عرضه شده، شما می توانید نسخه اندروید می تاک را به سادگی دانلود کنید و کاربران iOS نیز قادرند نسخه مربوط به دستگاه خود را دانلود نمایند.

 

از گوشه و کنار خبر می رسد توئیتر نیز در حال آماده شدن برای رونمایی از امکان چت صوتی در اپلیکیشن خود است که کارکردی شبیه به کلاب هاوس دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید