کد خبر:18112
پ

تغییرات جدید در قوانین قرعه کشی و صعود از گروه لیگ قهرمانان آسیا 2021

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعاتی پیش سیدبندی مسابقات را اعلام کرد به نظر می رسد تغییرات زیادی در قرعه کشی و نحوه صعود تیمها به دور بعد رقابتها اعمال خواهد شد و طبق روال قبل شاهد صعود تیمها به دور یک هشتم نخواهیم بود. در ادامه توجه شما را به تغییرات جدید در […]

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعاتی پیش سیدبندی مسابقات را اعلام کرد به نظر می رسد تغییرات زیادی در قرعه کشی و نحوه صعود تیمها به دور بعد رقابتها اعمال خواهد شد و طبق روال قبل شاهد صعود تیمها به دور یک هشتم نخواهیم بود. در ادامه توجه شما را به تغییرات جدید در قوانین صعود از گروه لیگ قهرمانان آسیا 2021 جلب می نمائیم.

 

برنامه کامل بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

برنامه تاریخ و ساعت بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

تغییرات جدید در قوانین صعود از گروه لیگ قهرمانان آسیا 2021

لیگ‌قهرمانان‌ آسیا ۲۰۲۱ با حضور ۴۰ تیم از شرق و غرب این قاره برگزار خواهد شد که در ۱۰ گروه قرار می‌گیرند.

اما نحوه صعود از گروه به چه صورت خواهد بود؟ تنها تیم‌های برنده هر گروه و ۳ تیم از جمع پنج‌ تیم رده دوم گروه‌های پنج‌گانه شرق و‌ غرب به دور یک هشتم راه پیدا خواهند کرد.

 

▫️١- دو تیم از یک کشور در یک گروه قرار نمی گیرند.

▫️٢- مرحله یک شانزدهم نیازی به قرعه کشی ندارد و اینکه چه تیم هایی با هم روبرو می شوند از قبل مشخص است.

▫️٣- ده تیم صدر نشین و شش تیم دوم برتر گروه های مختلف به مرحله یک شانزدهم راه می یابند.

▫️۴- احتمال قرارگیری دو یا چند تیم از یک سید در یک گروه با رعایت بند اول وجود دارد!

▫️توضیحات تکمیلی در مورد قرعه کشی: در جریان قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سال قبل هر دو تیم پرسپولیس و الشارجه امارات به عنوان قهرمانان لیگ خودشان به ACL راه یافتند و هر دو نیز در سید یک قرار داشتند اما در نهایت پس از انجام قرعه کشی در یک گروه قرار گرفتند.

▫️در جریان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا ٢٠١٩ تیم های الدحیل قطر، الهلال عربستان و العین امارات هر سه به عنوان قهرمانان کشور خودشان به ACL راه یافتند و در یک سید قرار داشتن اما هم گروه شدند! حال باید دید AFC این رویه را برای ACL امسال تغییر خواهد داد یا خیر.

 

در واقع با تغییرات جدید قوانین برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، سیدبندی رسماً معنای خود را از دست داده و قرعه کشی به صورت رندوم برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • امیر 26 آوریل 2021 / 2:07 ق.ظ

    دوستان یادشون رفته با همین گواا تو سید سه بودن ، پرسپولین همین تیمایی که بقول خودشون شاخای آسیا هستن رو هم برده بود نمونش الدحیل، السد، النصر، پاختاکور و….
    با سه تا برد جام نمیدن بهتون😂

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید