کد خبر:15402
پ

ترکیب خطرناک پرسپولیس بدون بشار رسن + شماتیک

بتاکاپ – با قطعی شدن خروج ستاره خط میانی پرسپولیس یعنی بشار رسن از این تیم، به نظر می رسد کار یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها برای ارنج ترکیب اصلی اش در مواجهه با رقبا کمی سخت تر از قبل شود چرا که او عملاً هافبک خلاق و بازی سازی در سطح او در […]

بتاکاپ – با قطعی شدن خروج ستاره خط میانی پرسپولیس یعنی بشار رسن از این تیم، به نظر می رسد کار یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها برای ارنج ترکیب اصلی اش در مواجهه با رقبا کمی سخت تر از قبل شود چرا که او عملاً هافبک خلاق و بازی سازی در سطح او در میانه میدان ندارد اما با حضور احسان پهلوان دست او چندان هم در این زمینه بسته نخواهد بود. در ادامه به ترکیب احتمالی پرسپولیس بدون بشار رسن پرداخته ایم بابتاکاپ همراه باشید.

 

برنامه بازیهای پرسپولیس

 

ترکیب خطرناک پرسپولیس بدون بشار رسن + شماتیک

به نظر می رسد یحیی با توجه به افت روحی مهدی شیری و درخشش امید عالیشاه در فینال لیگ قهرمانان آسیا از سیامک نعمتی در دفاع راست استفاده کند و امید عالیشاه و احسان پهلوان به عنوان دو وینگر این تیم در سیستم 2-4-4 به میدان بروند. در واقع با خروج بشار رسن، یحیی مشکلی در چینش نفرات اصلی تیمش ندارد اما کار او زمانی سخت خواهد شد که یکی از نفرات فعلی مصدوم یا محروم شود و به طور خاص او در پست دفاع چپ و مدافعین مرکزی، هیچ بازیکن جانشینی ندارد.

ترکیب خطرناک پرسپولیس بدون بشار رسن + شماتیک

با توجه به اینکه بسیاری از نفرات این ترکیب در فینال آسیا عملکرد مثبتی از خود نشان دادند، ترکیب فعلی پرسپولیس بدون بشار رسن می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد چرا که عناصر هجومی با کیفیتی در این تیم  بازی می کنند که قادرند هر خط دفاعی را باز کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید