کد خبر:46453
پ

برانکو برای جانشین یحیی در پرسپولیس چراغ سبز داد | تنها دو بازی تا اخراج گل محمدی

در حال که امشب حساس ترین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان برگزار م شود، برانکو ایوانکویچ، برای بازگشت به پرسپولیس ابراز تمایل کرد. او در مصاحبه با ایران ورزش گفت: من خیلی افتخار می‌کنم که بخشی از دوران درخشان تیم پرسپولیس بودم. حقیقتاً نمی‌توانم خاطرات تلخ و شیرین این […]

در حال که امشب حساس ترین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان برگزار م شود، برانکو ایوانکویچ، برای بازگشت به پرسپولیس ابراز تمایل کرد.

او در مصاحبه با ایران ورزش گفت:

من خیلی افتخار می‌کنم که بخشی از دوران درخشان تیم پرسپولیس بودم. حقیقتاً نمی‌توانم خاطرات تلخ و شیرین این تیم را فراموش کنم. دوران حضورم در این تیم دورانی عالی بود و ما توانستیم در لیگ قهرمانان و لیگ ایران نتایج بسیار خوبی با این تیم بگیریم. مهم‌ترین موضوع پیشرفت پرسپولیس است که امیدوارم این تیم پیشرفت کند و همیشه نتایج خوبی بگیرد.

اینکه پرسپولیس گاهی اوقات نتیجه نگیرد سورپرایز بزرگی نیست چون این غیرممکن است که یک تیم هر هفته و در همه مسابقات به برد برسد. پرسپولیس تیم بزرگی است که مدعی قهرمانی است و گاهی ممکن است که چنین نتایجی در طول رقابت‌ها رقم بخورد.

از نظر من با توجه به تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران امسال هم 4 تیم پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور در شرایط خوبی قرار دارند. البته از حالا نمی‌توان با قاطعیت در خصوص تیم قهرمان لیگ بیست و سوم صحبت کرد و باید ببینیم که در ادامه چه اتفاقی رقم خواهد خورد؟

من مربی هستم و می‌دانم که برای ادامه کارم به عنوان مربی فوتبال همه چیز ممکن است. خاطراتی عالی از پرسپولیس و ارتش سرخ این تیم (هواداران) دارم، هواداران پرسپولیس بهترین هواداران دنیا محسوب می‌شوند. مربیگری در تیم بزرگ پرسپولیس برای هر مربی‌ای باعث افتخار است و من هم به اینکه مقطعی در این تیم حضور داشتم، افتخار می‌کنم.

***به نظر می رسد بهانه ها یحیی برای شکست سنگین مقابل النصر در حال مهیا شدن است و او احتمالاً پس از شکست مقابل یاران رونالدو به مذاکره باشگاه با مربیان دیگر برای جانشینی اش اشاره می کند. احتمالاً پس از شکست مقابل سپاهان و شکست احتمالی مقابل النصر، با شکست پرسپولیس در دربی 102، تصمیم به برکناری او  عملیاتی خواهد شد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید