کد خبر:46135
پ

باشگاه پرسپولیس پیرهن اورجینال رونالدو را از هوادار معلول دزدید؟

برادر «فاطمه حمامی» دختر هنرمند دارای معلولیت 70 درصد اهل کاشان صحبت های جنجالی را در خصوص حرکت باشگاه پرسپولیس در تحویل ندادن پیراهن امضا شده رونالدو مطرح کرد. باشگاه پرسپولیس پیرهن اورجینال رونالدو را از هوادار معلول دزدید؟ متاسفانه پیراهن دارای امضا رونالدو از سوی باشگاه پرسپولیس به خواهر من داده نشد. اگر چه […]

برادر «فاطمه حمامی» دختر هنرمند دارای معلولیت 70 درصد اهل کاشان صحبت های جنجالی را در خصوص حرکت باشگاه پرسپولیس در تحویل ندادن پیراهن امضا شده رونالدو مطرح کرد.

باشگاه پرسپولیس پیرهن اورجینال رونالدو را از هوادار معلول دزدید؟

متاسفانه پیراهن دارای امضا رونالدو از سوی باشگاه پرسپولیس به خواهر من داده نشد. اگر چه فاطمه دارای معلولیت است، اما وی شخصا با مسئولان باشگاه پرسپولیس به صورت پیامکی ارتباط برقرار کرده و خواهان عودت هدیه خود شده است. گفتنی است رونالدو پیراهن اصلی النصر که زرد رنگ بود را امضا کرد و به فاطمه حمامی هدیه داد ولی در عکسی که بعد از این دیدار منتشر شد، پیراهن دوم النصر به رنگ آبی در دست برادر این دختر معلول قرار داشت.

 

پی نوشت: البته به نظر نمی رسد بحث پس ندادن یا دزدی پیراهن مذکور از جانب باشگاه پرسپولیس مطرح باشد و سو تفاهم به وجود آمده به زودی حل می شود.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • فریاد عدالت 25 سپتامبر 2023 / 10:31 ب.ظ

    بازیکنان پرسپولیس پیراهن دزدیدتد
    فدراسیون و وزارت دارند حیا داری میکنند

  • H 21 سپتامبر 2023 / 1:33 ب.ظ

    هوادار پرسپولیسم ولی حالم داره از این کارشون بهم میخوره یه مشت فرصت طلب داغون

  • ناشناس 21 سپتامبر 2023 / 1:13 ب.ظ

    واقعا یعنی بی اخلاقی محض آخه اینجا هم دزدی خجالت بکشین به خدا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید