کد خبر:13759
پ

اتفاق عجیب در مورد بازیکنان جدا شده پرسپولیس | آه و نفرین پشت سر آنهاست؟

دو بازیکن مستحکم پرسپولیس در دو سال گذشته که هیچ مصدومیت شدیدی را تجربه نکرده بودند پس از جدایی از این تیم به طرز عجیبی با مصدومیت مواجه شدند به طوری که رسانه های قطری بابت جذب مهدی ترابی از سران العربی انتقاد کردند. اما ترابی در این خصوص تنها نیست و بازیکنان جدا شده […]

دو بازیکن مستحکم پرسپولیس در دو سال گذشته که هیچ مصدومیت شدیدی را تجربه نکرده بودند پس از جدایی از این تیم به طرز عجیبی با مصدومیت مواجه شدند به طوری که رسانه های قطری بابت جذب مهدی ترابی از سران العربی انتقاد کردند. اما ترابی در این خصوص تنها نیست و بازیکنان جدا شده دیگر هم سرنوشت بهتری از او ندارند.

 

اتفاق عجیب در مورد بازیکنان جدا شده پرسپولیس

اتفاق عجیب در مورد بازیکنان جدا شده پرسپولیس

شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی دو بازیکن جدا شده پرسپولیس هستند که پس از ترک این تیم در حضور در تیمهای جدیدشان با مصدومیت مواجه شدند و این اتفاق در حالی رخ داد که آنها در طول دوران حضورشان در پرسپولیس هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودند.

 

بدون شک یکی از رازهای موفقیت پرسپولیس در 4 سال گذشته، بدنسازی ایده آل و تمرینات خوبی بوده که کادر فنی تیم برای بازیکنان در نظر گرفته و کادر پزشکی این تیم نیز به درستی اقدام به درمان بازیکنان مصدوم این تیم پرداخت تا در چند سال گذشته، پرسپولیس کم تلفات ترین آمار مصدومیت بازیکنان را داشته باشد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که در تیم رقیب یعنی استقلال به واسطه تمرینات بدنسازی اشتباه، در چند سال گذشته شاهد رکورد در تعداد مصدومین این تیم بوده ایم و همین مسئله شاید ساده به برگ برنده پرسپولیس در بازیها تبدیل شد چرا که آنها در بیشتر موارد ستاره های خود را در اختیار داشتند اما استقلالی ها در بیشتر موارد، ستاره های خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

 

در مورد جدایی جنجالی علیرضا بیرانوند هم همین بس که او تا این لحظه هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی تیم آنتوروپ به میدان برود و یک سکونشین و نیمکت نشین در این تیم بلژیکی بوده است.

 

اما اوج ماجرای جدا شده های پرسپولیس به علی علیپور ربط دارد که با جدایی عجیبش از پرسپولیس اولاً دست کادر فنی در خط حمله را خالی کرد ثانیاً با انتخاب اشتباهش، احتمالاً آینده حرفه ای خود را نیز به خطر انداخته است چرا که او تا اینجای کار حتی یک 90 دقیقه هم برای ماریتیمو بازی نکرده است و شاید از انتخاب این تیم اروپایی به عنوان کعبه آمال خود پشیمان شده باشد و امروز آرزو می کرد در معیت پرسپولیس خود را آماده حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا کند.

 

هر چه که هست به نظر می رسد آه هواداران پرسپلیس پشت سر چند بازیکن پرسپولیس است که سرنوشت آنها به عجیب ترین شکل اینگونه ممکن در حال رقم خوردن است.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • اقا مهدوی 29 نوامبر 2020 / 12:41 ب.ظ

    بعنوان کسیکه قلبش بخاطر عشق به پرسپولیس میتپد با۵۳ سال سن که از خدا گرفتم،،،تا بحال ندیدم کسایی که بازو و توان و موتور محرک یک تیم بزرگ و با ارزش مث پرسپولیس هستند،،!!!؟؟ تا به این حد بی معرفتی از خودشان نشان بدن و یهو تیم و ول کنند به امان خدا؛ ؛؛؛؛؛!!!؟؟؟ فقط از بزرگترها خجالت نکشیدید…مثل اقا کریم افشین یحیی جون…و…….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید