کد خبر:44654
پ

آیتمی از مدیرعامل پرسپولیس که میثاقی جرات پخش آن را ندارد

امشب برنامه فوتبال برتر روی آنتن خواهد رفت و احتمالاً بخش زیادی از کنداکتور این برنامه به قهرمانی پر حرف و حدیث پرسپولیس اختصاص خواهد یافت. فارغ از اینکه مدتهاست ثابت شده این برنامه نیز در قیف فساد در فوتبال، جزئی از پازل آقایان بوده و هست اما به جرات می توان گفت در برنامه […]

امشب برنامه فوتبال برتر روی آنتن خواهد رفت و احتمالاً بخش زیادی از کنداکتور این برنامه به قهرمانی پر حرف و حدیث پرسپولیس اختصاص خواهد یافت. فارغ از اینکه مدتهاست ثابت شده این برنامه نیز در قیف فساد در فوتبال، جزئی از پازل آقایان بوده و هست اما به جرات می توان گفت در برنامه امشب مصاحبه معروف مدیرعامل پرسپولیس پخش نخواهد شد و حرفی از اتهامات بی اساس سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه تا وقتی او سرمربی این تیم است، دیگر نمی گذارند این تیم قهرمان شود، نخواهد بود. یکی دیگر از بدیهیات سانسور شده در برنامه امشب فوتبال برتر، عدم پرداختن به حرکت های مشکوک سه بازیکن نساجی در دیدار مقابل پرسپولیس خواهد بود.

به واقع درویش و گل محمدی امروز با این مصاحبه های خود، چه صحبتی با افکار عمومی خواهند داشت؟ آیا همان ها که نمی خواستند پرسپولیس قهرمان شود، امروز آنها را قهرمان کردند؟ آیا این صحبتهای درویش خود تائیدی بر تعیین نتایج مسابقات در خارج از مستطیل سبز توسط قیف فساد در فوتبال است؟ نکته جالب در خصوص این اتهامات بی اساس اینکه هیچ مرجعی هم به این موارد ورود نکرده و نمی کند و همین مسئله آقایان را در طرح اتهامات جدید گستاخ تر کرده است چرا که از حالا ناله اونا نمی خوان ما قهرمان شیم در جام حذفی توسط برخی عوامل پرسپولیس مطرح می شود. آنها با این توجیه که با قهرمانی پرسپولیس در لیگ، عوامل فساد در فوتبال که این تیم را قهرمان کردند، قهرمانی جام حذفی را به استقلال خواهند بخشید تا تعادل برقرار شود اما چند سال پیش نیز همین ادعاها پس از شکست تیم آقایان مقابل استقلال در جام حذفی مطرح شد اما در نهایت تیمی جز استقلال به قهرمانی حذفی رسید.

وقتی سرپرست یک تیم به شارلاتان بازی معروف باشد، باید هم منتظر چنین جوسازی هایی برای تاثیرگذاری بر روی افکار عمومی باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید