کد خبر:44559
پ

آیا میثاقی به تبانی احتمالی بازیکنان نساجی مقابل پرسپولیس ورود می کند؟

لیگ برتر شب گذشته با اتفاقات عجیب و غریب و ثبت پرگل ترین هفته ش با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. اما نکته ای که در این بین باقی می ماند، نوع رفتار برخی برنامه ها در قبال اتفاقات رخ داده در بازی های اخیر است. حتماً به یاد دارید که پس از برد پرگل […]

لیگ برتر شب گذشته با اتفاقات عجیب و غریب و ثبت پرگل ترین هفته ش با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. اما نکته ای که در این بین باقی می ماند، نوع رفتار برخی برنامه ها در قبال اتفاقات رخ داده در بازی های اخیر است.

ابراهیمی مدافع سابق پرسپولیس با اشتباه عجیب در گل دوم نساجی، اینگونه روی زمین افتاد!

حتماً به یاد دارید که پس از برد پرگل استقلال مقابل گل گهر، برخی صفحات و رسانه های معلوم الحال مجازی با طرح اتهام علیه ساکت الهامی و بازیکنان تیم هوادار آنها را متهم به کم کاری مقابل استقلال کردند. موضوعی که بعداً ثابت شد چه استقلال با یک گل به پیروزی می رسید چه 6 گل، هیچ تاثیری در سرنوشت قهرمانی نداشت و مصاف رو در روی تیم ها ملاک تعیین قهرمان بود.

اما نکته جالب اینکه در برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی که جزئی از جریان مافیای رسانه ای محسوب می شود با روی خط آوردن بازیکنی که متهم به کم کاری از سوی چند پیج اینستاگرامی به هدایت نعشه مجازی معلوم الحال بود، فصلی جدید در تولید محتوای پوچ در شبکه 3 را رقم زد.

حال سوال از میثاقی و هم قطارانش این است که آیا در برد 7 گله استقلال مقابل تراکتور هم شائبه ای وجود داشت یا پس از مسجل شدن قهرمانی تیم محبوب آقایان ایجاد حواشی این چنینی برای تیم رقیب، دیگر معنایی ندارد و احدی از بازیکنان تراکتور روی خط برنامه نخواهند آمد؟

1.در صحنه گل اول، تعلل بی مورد هافبک نساجی در ارسال پاس و تقدیم آن به بازیکن پرسپولیس که منجر به تکل از پشت مهدی عبدی بر روی آل کثیر و اعلام خطا به سود این تیم شد.

2.همانطور که در تصویر عرضی به فعل و انفعالات گل اول پرسپولیس مشاهده می کنید، مدافع 38 ساله نساجی یعنی حامد شیری که از مدتها قبل قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفته بود بدون دلیل و علت خاصی، توپی که در حال اوت شدن بود را به شکلی دفع کرد که در جریان بازی بماند. این در حالیست که او با چشمانی باز میدید که بازیکنی از پرسپولیس پشت او قرار ندارد که ضربه بزند ولی به جای رها کردن توپ و اجازه به اوت شدن آن و یا دفع توپ به کناره ها، فقط توپ را در منطقه خطر نگه داشت.

3.عملکرد کمدی علیرضا حقیقی در صحنه گل اول در نمای آهسته تصویر عرضی کاملاً مشهود است. او در حالی که میدید مدافعش درست یا غلط در حال دفع توپ است و بازیکنی از پرسپولیس نیز با او به هوا بلند نشده است، برای دفع این توپ بی خطر، دروازه را رها کرد و …

4.در ادامه شاهد عملکرد قابل تامل مدافعی هستیم که با علم به اینکه توپ در منطقه خطر قرار دارد، اما با علم به حضور پورعلیگنجی برای زدن ضربه دیر و ناقص به هوا بلند می شود.به نظر می رسد این بازیکن نیز کسی نبود جز مهرداد عبدی!

5.در صحنه گل دوم نیز یک دفع توپ بی هدف از سمت مدافعین پرسپولیس انجام می شود و به شکل مشکوکی مدافع میانی این تیم یعنی ابراهیمی که سابقه پوشیدن لباس پرسپولیس را در کارنامه دارد، به جای دفع توپ مطمئن با پا، به شکل حیرت انگیزی توپ را به منطقه خطر یعنی کانال وسط زمین می فرستد. معمولاً در چنین صحنه هایی بازیکنان وقتی آگاهی محیطی از شرایط اطراف خود ندارند توپ ها به اوت یا کناره ها هدایت می شوند.

6.در ادامه باز هم اشتباه مشکوک ایوب کلانتری که با علی القاعده می بایست در مرکز می ماند و فضای مقابل بازیکنان پرسپولیس در کانال وسط زمین را پوشش می داد، به طرز عجیبی در حالی که میدید، مدافعش در حال دفع توپ است، به سمت توپ دوید و پست خود را ترک کرد و با دفع توپ عجیبتر مدافع نساجی، یک فرصت ایده آل برای وحید امیری فراهم شد.

قصد اتهام زدن به بازیکنان فوق را نداریم اما شاید بد نباشد میثاقی با به تصویر کشیدن این تصاویر و نظرخواهی از کارشناسان و البته خود این بازیکنان در خصوص اشتباهات سریالی و عجیبشان سوال کند.

البته از میثاقی که در بازی پرسپولیس و گل گهر بر روی صحنه گلی که محسن فروزان به طور چیپ از ترابی گل خورد سکوت کرد، انتظاری نمی رود اما کدام مربی دروازه بانی بیرون آمدن غیرطبیعی فروزان از دروازه مقابل زننده شوت که پشت محوطه جریمه بود را تائید کرده است؟

شاید اگر استقلال شب گذشته با 7 گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند، به قهرمانی می رسید، امروز انواع و اقسام اتهامات روانه کادر فنی و بازیکنان تراکتور شده بود و عملکرد تک تک بازیکنان این تیم زیر ذره بین قرار می گرفت اما با قهرمانی پرسپولیس، بررسی عملکرد مشکوک برخی بازیکنان گل گهر و نساجی به فراموشی سپرده شد…

البته سناریوی تبانی بین تیم ها تا حد زیادی رد است مخصوصاً اینکه مالک نساجی یک استقلالی چند آتشه است اما بد نیست کادر فنی نساجی عملکرد بازیکنان تیمش را ارزیابی کند چرا که شل بازی کردن شاخ و دم ندارد. پیشنهاد می کنیم نهادهای نظارتی نیز به حساب بانکی برخی بازیکنان لیگ برتری که با اشتباهات عجیب خود زمینه win شدن شرطهای میلیاردی در سایت های شرطبندی را فراهم می کنند، بررسی کنند.(بت بازها می دانند، مظنه گل چیپ از پشت محوطه جریمه یا یک گل زیر 5 دقیقه و اخراج زیر 20 دقیقه چند است) در روزی که افکار عمومی منتظر یک بازی معقول از نساجی بود، چند بازیکن این تیم با بی مسئولیتی محض در انجام وظایف خود، زمینه شکست سنگین تیمشان مقابل پرسپولیس را فراهم آوردند و حالا خوب است که بازیکنان مذکور مثل بازیکن نگون بخت تیم هوادار که در پخش زنده محاکمه شد، بابت اشتباهات عجیب خود در برنامه فوتبال برتر پاسخگو باشند.

در پایان خطاب به علیرضا حقیقی می گوئیم جناب خوش تیپ! با دریافت 9 گل مقابل یک تیم در یک فصل فوتبالی، شما لایق حضور در دسته دوم فوتبال ایران هم نیستی چه برسد به حضور مجدد در تیم ملی! چرا که چنین عملکرد ضعیفی مقابل یک تیم خاص(!) در دسته های پائینتر هم قفل است! البته چند روز دیگر عملکرد همین بازیکنان مقابل استقلال در جام حذفی را خواهیم دید که با چه انگیزه و تلاشی برای پیروزی تلاش خواهند کرد و آن روز، به مرگ فوتبال جوانمردانه در دیدار پرسپولیس و نساجی پی خواهیم برد.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 12 ژوئن 2023 / 1:39 ب.ظ

    هرجور آدم خودشو به بی خیالی بزنه نمیشه از چیپ فروزان و کارت قرمز مدافع نساجی گذشت، خیییلی ضایع بودن

  • ناشناس 21 مه 2023 / 8:08 ق.ظ

    قربانی شدن استقلال فقط مال این فصل نبوده.ننگین تر از این قهرمانی دیگه نیست کثیف تر از این قهرمانی دیگه نیست گل محمدی وپرسپولیس اگر عرضه جام اوردن داشتن به این تبانی هاو ناداوریها روی نمی اوردن واسشون.هفتم هشتمی هم والا واسه پرسپولیس زیادیه چه برسه به قهرمانی. اگه بذارن توجام حذفی تلافیشو سرتیم حکومتی درمیاریم.به امید اون روز…

  • بی نام 20 مه 2023 / 3:16 ب.ظ

    ۶ امتیاز بازی با مس و استقلال با کمک داور گرفتند.بعد پیکان را آوردند آزادی جلوی طرفدارانشان ذبح کردن.بعدش تا دقیقه ۱۵ دو کارت زرد مدافع نساجی گرفت.تبانی به مدیر استقلالی نساجی ربطی نداره. در تبانی بازیکن می‌خرن.بعد مربی پوپولیستی که اینهمه حمایت از بالا و رژیم دیده میره ملاقات مشهورترین قربانی اعتراضات که بشوره ببره.کثیف تر از گل محمدی هیچ کس نیست.هم از توبره هم از آخور میخوره

  • کوروش 19 مه 2023 / 1:14 ب.ظ

    چه قهرمانی پاکیزه ای ، مبارک حکومت باشه خیلی زحمت کشیدن واقعا ، خسته شدن از طراحی بازیها ، پیشنهاد تکراری : جداً از سال بعد خودتون و 40 50 میلیون نفر و خسته نکنید تیمتون و اول اعلام کنین و جام و با تاکسی بفرستین باشگاه تا جشن بگیرن ، ملت و این 15 تیم و ملعبه و خسته و علاف نکنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید