کد خبر:17496
پ

آموزش ترفندهای مخفی اپلیکیشن سیگنال که حرفه ای ها باید بدانند

با هجوم بسیاری از کاربران برای نصب و دانلود اپلیکیشن سیگنال، توجه کاربران ایرانی نیز به سمت این اپلیکیشن امن جلب شده است؛ پس از اینکه آموزش کار با سیگنال را برای شما عزیزان در بتاکاپ قرار دادیم، اکنون قصد داریم ترفندهای مخفی اپلیکیشن سیگنال که حرفه ای ها باید بدانند را مورد بررسی قرار […]

با هجوم بسیاری از کاربران برای نصب و دانلود اپلیکیشن سیگنال، توجه کاربران ایرانی نیز به سمت این اپلیکیشن امن جلب شده است؛ پس از اینکه آموزش کار با سیگنال را برای شما عزیزان در بتاکاپ قرار دادیم، اکنون قصد داریم ترفندهای مخفی اپلیکیشن سیگنال که حرفه ای ها باید بدانند را مورد بررسی قرار دهیم.

 

مقایسه سیگنال با واتساپ و تلگرام

 

آموزش ترفندهای مخفی اپلیکیشن سیگنال که حرفه ای ها باید بدانند

 

فعالسازی قفل صفحه در سیگنال

فعالسازی پین کد در سیگنال

آموزش محوکردن چهره افراد در سیگنال

آموزش پاک کردن پیام به صورت اتوماتیک در سیگنال

آموزش مسدود کردن اسکرین شات در سیگنال

آموزش فعالسازی ضدشنود در سیگنال

چطور در سیگنال بکاپ و نسخه پشتیبانی از چت ها بگیریم؟

آموزش مخی کردن آی پی و شماره در سیگنال

فعال کردن کیبورد incognito

 

 

 

فعال کردن screen lock قفل صفحه در سیگنال

فعال کردن screen lock قفل صفحه در سیگنال

اگر تازه اپلیکیشن سیگنال را نصب کرده اید پیشنهاد میکنیم برای جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به محتویات چت های شما، حتماً قفل صفحه built-in اپلیکیشن سیگنال را ففعال کنید چرا که نیاز به هیچ اپ جانبی برای فعالسازی قفل صفحه ندارید و این قابلیت در خود اپ سیگنال طراحی شده است که از سرویس های بیومتریک در اندروید و iOS پشتیبانی می کند. برای فعالسازی قفل صفحه سیگنال کافیست ابتدا روی آیکون پروفایل خود در سمت چپ بالای صفحه رفته و گزینه Privacy را انتخاب کنید. سپس screen lock را فعال نمائید.  شما می توانید با فعال کردن گزینه inactivity timeout به اپلیکیشن اجازه دهید تا وقتی برای مدتی از آن استفاده نمی کنید به طور خودکار قفل صفحه را فعال نماید.

 

تعیین پین کد امنیتی

پین کد امنیتی ربطی به قفل نرم افزار ندارد و سیگنال این پین کد را برای امنیت لایه دوم و احراز هویتی دو مرحله ای به صورت اجباری قرار داده و در نصب مجدد به آن نیاز خواهید داشت. پس این کد را همواره در جای امن نگهداری کنید.

برای فعال سازی pin code در سیگنال باز هم به منوی privacy بروید و سپس Regisration lock  را انتخاب کرده تا پین کد فعال شود. برای عوض  کردن پین کد نیز می توانید به مسیر change your pin code بروید و یک کد 4 حرفی متشکل از عدد یا حرف انگلیسی را انتخاب کنید تا در صورت نیاز به بکا آپ یا بازیابی یا نصب مجدد بتوانید به سادگی اینکار را در کمال امنیت انجام دهید.

 

تعیین نوع نمایش نوتیفیکیشن ها و اعلان ها در سیگنال

شما می توانید در سیگنال نوع نمایش نوتیفیکیشن ها را تعیین کنید که نام فرستنده یا متن ارسالی یا هردو یا به طور کلی هیچکدام برای شما به نمایش در آید.

 

پین کردن چت مهم

در سیگنال مثل تلگرام گزینه پین کردن چت های مهم در بالاترین باکس چتهای کاربر فراهم شده است.

 

محو کردن چهره افراد در عکس

در سیگنال شما این امکان را دارید تا عکس چهره افراد را قبل از اینکه عکسی را برای فرد دیگر ارسال کنید، مات و محو کنید و نیازی به اپلیکیشن جانبی دیگری بری انجام اینکار ندارید.

 

قابلیت نابودسازی خودکار پیام  Self-destructing messages

از آنجایی که سیگنال یکی از پرقدرت ترین پیام رسان ها در زمینه امنیت ارسال پیام و فایل به حساب می آید، این امکان برای کاربران فراهم شده که با تعیین مدت زمانی معین، به طور خودکار پیام ارسالی برای گیرنده را پاک کنند. به عنوان مثال 5 ثانیه بعد از اینکه توسط گیرنده دریافت شد، پیام فوق از اپلیکیشن او پاک خواهد شد.

 

آموزش مسدود کردن اسکرین شات گرفتن در اپلیکیشن سیگنال

یکی دیگر از قابلیتهای جذاب سیگنال این است که شما قادرید اسکرین شات گرفتن کاربران دیگر از چتهایتان را مسدود کنید که یک امکان امنیتی فوق العاده برای سیگنال محسوب می شود.

 

فعالسازی سیستم ضدشنود در سیگنال

از آنجایی که سیگنال تمامی موارد امنیتی برای ارتباط کاربران را در نظر گرته برای اطمینان حاصل کردن از اینکه مکالمات دو کاربر شنود یا دزدیده نمی شود یک لایه امنیتی قرار داده که شما با QR code می توناید قط مخاطب مدنظر خود را تائید کنید و به چت با او بپردازید برای اینکار کد یونیک را تولید کرده و برای طر فمقابل ارسال می کنید و در صورت تائید هیچ شخص ثالثی قادر به شنود مکالمات شما نخواهد بود.

 

مخفی کردن هویت و  IP

از آنجایی که تمامی ارتباطات بین کاربران از طریق سرورهای سیگنال برقرار می شود شما می توانید با فعال کردن گزینه Relay calls از مخفی شدن هویت و شماره تلفن و IP خود برای طرف مقابل در تماس هی صوتی مطمئن شوید. البته با فعال کردن این آپشن، کمی از کیفیت تماس صوتی یا تصویری شما کاسته خواهد شد چرا که از لایه تونل برای ایجاد ارتباط امن استفاده می شود.

 

بکاپ رمزدار

سیگنال به دلیل مسائل امنیتی هیچ نوع بکاپی از چت ها یا رسانه های شما چه در گوشی شما و چه در ابر سرورهای خود نمی گیرد اما این امکان را برای کاربر راهم کرده که در صورت نیاز از چت ها یا رسانه های خود بکاپ رمزدار بگیرد به طوری که وقتی اقدام به بکاپ گیری می کند الزاماً یک رمز برای بازیابی مجدد به این بکاپ اختصاص می دهد تا در صورت نیاز، تنها فردی که رمز را در اختیار دارد بتواند بکاپ را برگرداند.

 

کیبورد ناشناس

سیگنال برای امنیت بیشتر کاربر حالت کیبرد ناشناس یا incognito keyboard  را به صورت پیش فرض در اپلیکیشنش قرار داده تا در صورتی که یک اپ ثالث برای جاسوسی از شما به کیبورد گوشی شما متصل شده باشد، ارتباط آن اپ را با آنچه شما در حالت امن incognio تایپ میکنید قطع کند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید