کد خبر:42942
پ

عقده گشایی کنعانی زادگان پس از جدای قطعی کیروش از تیم ملی

محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که تا قبل از برکناری اسکوچیچ و روی کار آمدن کیروش، دو عنصر اصلی ترکیب دفاعی تیم ملی ایران بودند، به واسطه عدم اعتقاد کیروش به بازی آنها در جام جهانی نیمکت نشین شدند تا بدشانس ترین بازیکنان تیم ملی لقب بگیرند. این دو بازیکن که رویاهای بزرگی […]

محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که تا قبل از برکناری اسکوچیچ و روی کار آمدن کیروش، دو عنصر اصلی ترکیب دفاعی تیم ملی ایران بودند، به واسطه عدم اعتقاد کیروش به بازی آنها در جام جهانی نیمکت نشین شدند تا بدشانس ترین بازیکنان تیم ملی لقب بگیرند.

این دو بازیکن که رویاهای بزرگی برای آینده فوتبالی خود با بازی در جام جهانی ترسیم کرده بودند، با جدایی عجیب اسکوچیچ همه رویاهای خود را بر باد رفته دیدند چرا که زوج مجید حسینی و پورعلیگنجی در جام جهانی برای تیم ملی فیکس بازی کردند و شجاع و حسین پشت خط ماندند.

در روزهایی که ماندن یا رفتن کیروش در هاله ای از ابهام قرار داشت، این دو بازیکن سکوت کرده بودند اما با اعلام رسمی و انتشار پست خداحافظی کیروش از تیم ملی، مشخص شد او روی نیمکت تیم ملی در جام ملتهای آسیا نخواهد نشست و پس از قطعیت این موضوع بود که کنعانی زادگان با متلک به عدم فیکس بودن خودش و شجاع در جام جهانی واکنش نشان داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید