کد خبر:42360
پ

صدور مجوز اینترنت بدون فیلتر برای این گروه | تبعیض جدید در راه است!؟

🔹اتحادیه فناوران رایانه تهران در اطلاعیه‌ای نوشت پس از مذاکره با «متولیان حوزه اینترنت کشور» اعضای این اتحادیه با پر کردن یک فرم و دادن تعهد، می‌توانند از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنند. 🔹محمدرضا فرجی رئیس اتحادیه در پاسخ به دیجیاتو در خصوص چرایی و چگونگی این موضوع، گفت بیش از دو ماه است که […]

🔹اتحادیه فناوران رایانه تهران در اطلاعیه‌ای نوشت پس از مذاکره با «متولیان حوزه اینترنت کشور» اعضای این اتحادیه با پر کردن یک فرم و دادن تعهد، می‌توانند از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنند.

🔹محمدرضا فرجی رئیس اتحادیه در پاسخ به دیجیاتو در خصوص چرایی و چگونگی این موضوع، گفت بیش از دو ماه است که با نهادهای مختلف در این مورد رایزنی داشتند و به‌تازگی به آنها اعلام شده که اعضای این صنف می‌توانند پس از ارائه تعهدها، درخواست داشتن اینترنت بدون فیلتر را ارائه کنند.

🔹فرجی در پاسخ به این سوال که آیا داشتن این اینترنت برای یک سری واحدهای خاص صنفی، تبعیض‌آمیز نیست، گفت: «اگر اینترنت به این شکل برای واحدهای صنفی در دسترس نباشد، کار این واحدها به تعطیلی کشیده می‌شود. تمام کار و اقتصاد آنها به دسترسی به اینترنت بدون محدودیت گره خورده است.»

با توجه به صحبتهای اخیر ایلان ماسک مبنی بر وجود 100 ترمینال فعال استارلینک در ایران، احتمالاً باید پس از این شاهد افزایش تعداد ترمینال های استارلینک در ایران باشیم.

منبع
دیجیاتو
کلیدواژه : اینترنت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید