کد خبر:39484
پ

استقلال با صدا و سیما می جنگد، پرسپولیس سودش را می برد!

در حالی که ظاهراً موضع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تعامل با صدا و سیما و موضوع حق پخش تلویزیونی یکسان بود، اما مدیران پرسپولیس همانگونه که بی سر و صدا با سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی تعامل کردند، ظاهراً با مسئولین صدا و سیما نیز تعامل پشت پرده ای داشته اند. استقلال با […]

در حالی که ظاهراً موضع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تعامل با صدا و سیما و موضوع حق پخش تلویزیونی یکسان بود، اما مدیران پرسپولیس همانگونه که بی سر و صدا با سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی تعامل کردند، ظاهراً با مسئولین صدا و سیما نیز تعامل پشت پرده ای داشته اند.

استقلال با صدا و سیما می جنگد، پرسپولیس سود را می برد!

استقلال با صدا و سیما می جنگد، پرسپولیس سودش را می برد!

جنگ بین باشگاه استقلال با صدا و سیما از جایی علنی شد که کیفیت پخش تصاویر بازیهای این تیم به نازلترین سطح کیفی و تصویربرداری برای نمایش حداقلی تبلیغات محیطی استقلال کاهش یافت. تلویزیونی ها که موضع باشگاه استقلال در خصوص عدم شرکت در برنامه های تولیدی و مصاحبه های قبل و بعد از بازی را محکم دیدند، حتی اقدام به حذف یا کاهش صدای امبینس تماشاگران در استادیوم کردند. و سازمان لیگ نیز که از سال گذشته در موضوع تبلیغات محیطی با استقلالی ها چالش داشت، از ابتدای فصل به روش های مختلف از جمله بدون تماشاگر کردن بازی هفته اول (بلافاصله بعد از یک هفته این قانون لغعو شد در حالی که مشکلات هنوز پابرجا بود) تخصیص سهمیه بیشتر برای ورود بانوان تیم رقیب به استادیوم و …. در کار این تیم کارشکنی کردند تا مشخص شود امسال استقلالی ها باید بهای مبارزه مدیریتشان با ارکان اصلی برگزاری و پخش مسابقات فوتبال را بپردازد و فارغ از کیفیت نازل فنی این تیم، حتی اگر کیفیت فنی این تیم نیز مثل زمان استراماچونی بهبود پیدا کند، به یکباره با قانونی مضحک احتمالاً ساپینتو را هم به همانجایی می فرستند که استرا را فرستادند. هر چه که هست فارغ از اشتباهات مدیریتی این تیم، از شواهد امر پیداست این فصل برای استقلال فصل موفقیت آمیزی نخواهد بود.

 

در طرف مقابل تیم کهکشانی پرسپولیس قرار دارد که ظاهراً منافعش را در جدا کردن راهش از استقلال دیده و جالب اینکه به محض رسیدن بوی گوشت (پرداخت حق واقعی پخش زنده و غیرزنده فوتبال) که به واسطه مبارزه واقعی مدیران استقلال حاصل خواهد شد، بدون شک پرسپولیسی ها که نشان داده اند پیرو حزب باد هستند، اولین تیمی خواهند بود که از این قضیه سهم خواهی خواهند کرد همانطور که در فصل گذشته پس از احقاق حق تبلیغات محیطی که استقلالی ها موفق به احیای آن شدند، پرسپولیسی ها که تا قبل از آن هیچ ادعایی نسبت به این قضیه نداشتند و پیرو اسپانسر مشترک فدراسیون فوتبال کار می کردند، به یکباره خود را در این قضیه ذی نفع دانستند! در آن ماجرا نیز استقلال جنگ کرد اما پرسپولیس سودش را بدون تلفات برد و ظاهراً در موضوع جنگ با صدا و سیما نیز همین قصه اتفاق خواهد افتاد.

 

گفتنیست دیدار شب گذشته پرسپولیس با صنعت نفت با بالاترین کیفیت ممکن روی آنتن رفت و خبری از تصویربرداری عجیب و حذف صدای امبینس استادیوم نبود و 3 برابر بانوان استقلالی، مجوز حضو بانوان پرسپولیسی صادر شده بود تا مشخص شود حق خواهی در این مملکت تاوان سنگینی دارد و آنها که مثل آفتاب پرست با توجه به منافع لحظه ای خود تغییر موضع می دهند، سود بیشتری می برند.

 

سعید فتاحی معاون مدیرعامل استقلال در همین زمینه گفت:

🔹امیدوارم صداوسیما بازی روز سه‌شنبه هفته بعد استقلال را که جلوی پیکان برگزار می‌شود با همین کیفیت و با همین استانداردی که بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان پخش کرد، نشان بدهد و طبق قوانین تبلیغات محیطی ما را هم به همین شکل پخش کند. باشگاه استقلال نامه‌نگاری‌های لازم را در این خصوص بعد از اینکه در دو بازی اخیر این امر به‌درستی محقق نشد، انجام داده است.

🔹برخی تیم‌ها برای گرفتن حق خود در فوتبال تلاش نمی‌کنند و پشت استقلال قرار می‌گیرند اما همان‌طور که در حق تبلیغات محیطی پیشگام بودیم و هم حق و حقوق خودمان و سایر باشگاه‌ها را گرفتیم، در این زمینه هم تلاش می‌کنیم حق واقعی باشگاه و فوتبال را بگیریم.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 1 سپتامبر 2022 / 11:31 ق.ظ

    سوزش کاری که سردار آجورلو و مجیدی پارسال بااین جماعت لجن کردن هنوزم هست و خاموش تشده بطوریکه از همون هفته اول مهندسی برگزاری و پخش بازیها و داوریها و کارشکنیهای این جماعت لنگی شروع شده و استقلال مونده که با صدا سیما بجنگه یا با سازمان لنگ ، یا با تیم حریف و داوری ، دیروز علاوه بر سهمیه اضافه هوادارن خانمشون که اومده بودن ، بابای دونده آبیشون !!! بعد از خالی کردن انواع واقسام صندوقهای بازنشستگی و بودجه و ارز دارو و … اومده بود بازی تیمشو تو استادیوم از نزدیک ببینه .
    ایندفعه اگه تصویربرداری بازی استقلال درست نباشه باید تیم بیاد بیرون و بازی نکنه حتی اگه 3 صفر کنن ، از بازی بعدم دوربینهاشونو راه ندن و خود باشگاه فیلبرداری کنه و از اپلیکیشن باشگاه پخش اینترنتی کنن تا اینها آدم بشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید