کد خبر:4246
پ

لیست خرید استقلال در نقل و انتقالات 99/1400

با نزدیک شدن به هفته های انتهایی فصل و شروع فصل نقل و انتقالات، اخبار متفاوتی در خصوص لیست خرید استقلال به گوش می رسد به طوری که از برخی بازیکنان فعلی این تیم از جداشدگان قطعی یاد می شود و جذب نفراتی همچون سعید واسعی نیز در اولویت کادر فنی استقلال قرار گرفته است. […]

با نزدیک شدن به هفته های انتهایی فصل و شروع فصل نقل و انتقالات، اخبار متفاوتی در خصوص لیست خرید استقلال به گوش می رسد به طوری که از برخی بازیکنان فعلی این تیم از جداشدگان قطعی یاد می شود و جذب نفراتی همچون سعید واسعی نیز در اولویت کادر فنی استقلال قرار گرفته است. در ادامه به بررسی نقل و انتقالات استقلال در تابستان 99 و لیست خرید احتمالی فرهاد مجیدی می پردازیم.

 

اسامی بازیکنان استقلال 99/1400

 

آخرین اخبار استقلال

 

جدول لیگ برتر ایران 99 1400

 

لیست خرید استقلال در نقل و انتقالات 99/1400

آخرین اخبار نقل و انتقالات زمستانی استقلال بهمن 99

 

تا اینجای کار سعید مهری و آرمان رمضانی به طور قطعی به استقلال پیوسته اند و احتمالاً وینگر سپاهان که میرزایی نام دارد با فرشید باقری معاوظه خواهد شد.

از بایکنانی که از استقلال جدا شده اند می توان به سجاد آقایی و رضا آذری اشاره کرد و محمد دانشگر نیز در آستانه مازاد شدن قرار دارد. گفته می شود عارف غلامی نیز احتمالاً در لیست مازاد استقلال قرار خواهد گرفت.

بر طبق قول مسئولین استقلال تا سه سه شنبه پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز خواهد شد و امین قاسمی نژاد نیز به این تیم می پیوندد.

با جذب امین قاسمی نژاد و آرمان رمضانی، پیوستن حامد پاکدل به استقلال منتفی شد.

 

از گوشه و کنار شنیده می شود فرهاد مجیدی قصد دارد یک گلر خوب و با استعداد جوان برای رقابت با سیدحسین حسینی به خدمت بگیرد و از نفراتی همچون رشید مظاهری و پیام نیازمند و اکبرمنادی به عنوان گزینه های مجیدی برای جذب در نقل و انتقالات تابستانی یاد می شود اما پس از منتفی شدن حضور فرهاد مجیدی برای فصل بعد، از فرعباسی گلر نفت مسجد سلیمان به عنوان رقیب سید حسین حسینی یاد می شود؛ البته حضور رشید مظاهری در استقلال نیز هنوز محتمل به نظر می رسد.

تکمیلی : رشید مظاهری در آستانه توافق با استقلال قرار دارد

 

با توجه به مشکلات استقلال در خط دفاعی از مجیدی بر روی جذب احسان حاج صفی، احسان قهاری و دانیال اسماعیلی فر نظر مثبت دارد که به نظر می رسد حضور احسان قهاری مدافع راست نساجی در این تیم محتمل تر از بقیه است چرا که اسماعیلی فرد به سپاهان پیوست.

تکمیلی: محمدحسین مرادمند  مدافع 27 ساله شهر خودرو با استقلال توافق کرد.

 

با توجه به اتمام قرارداد چند بازیکن استقلال در پیاان فصل از جمله علی کریمی و فرشید اسماعیلی، صحبتهایی مبنی بر مذاکره با فراز امامعلی و سعید واسعی از پیکان و همچنین علی شجاعی از نساجی  برای حضور در استقلال شنیده می شود؛ البته کادر فنی استقلال تمایل به حفظ نفرات خود دارد اما به نظر می رسد علی کریمی تصمیم خود برای جدایی از استقلال را گرفته است. استقلالی ها رسماً برای جذب سعید واسعی به پیکان نامه زده اند اما این بازیکن یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد و انتقالش به استقلال منوط به دریافت رضایتنامه است.

خبرگزاری میزان دقایقی پیش از توافق امیرحسین کریمی کاپیتان پیکان و بابک مرادی با استقلال خبر داد. این بازیکن در پست هافبک دفاعی بازی می کند.

تکمیلی: انتقال سعید واسعی به استقلال در گروه پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن است.

 

رسمی | مهدی مهدی پور با عقد قرارداد رسمی به استقلال پیوست

 

بیوگرافی سعید واسعی ستاره جدید خط میانی استقلال

 

بابک مرادی رسماًبه استقلال پیوست

 

بیوگرافی بابک مرادی وینگر چپ جدید استقلال

 

در خط حمله نیز احتمال جدایی مهدی قایدی و ترانسفرش به تیمی خارجی بسیار بالاست و بر همین اساس، مجیدی به دنبال جذب یک مهاجم تکنیکی است که گفته می شود احتمالاً او یکی از استعدادهای استقلال از تیم جوانان این تیم خواهد بود.

 

لیست فروش استقلال 99/1400

از میلاد ذکی پور و مرتضی تبریزی و دشتی و محسن کریمی به عنوان 4 بازیکنی که جداییشان در انتهای فصل  از تیم قطعی است یاد می شود.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید