کد خبر:3498
پ

کنایه های تند و سنگین نکونام بر علیه سرمربی استقلال

پس از پست کنایه آمیز فرهاد مجیدیپست کنایه آمیز فرهاد مجیدی در اینستاگرام که به نظر میرسد کدهایی علیه ارتباط جواد نکونام و سیدعلی داور بازی بود، جواد نکونام در ارتباط زنده با برنامه شبهای فوتبالی حسابی از خجالت مجیدی درآمد.   کنایه های تند و سنگین نکونام بر علیه سرمربی استقلال برنامه شبهای فوتبالی […]

پس از پست کنایه آمیز فرهاد مجیدیپست کنایه آمیز فرهاد مجیدی در اینستاگرام که به نظر میرسد کدهایی علیه ارتباط جواد نکونام و سیدعلی داور بازی بود، جواد نکونام در ارتباط زنده با برنامه شبهای فوتبالی حسابی از خجالت مجیدی درآمد.

 

کنایه های تند و سنگین نکونام بر علیه سرمربی استقلال

کنایه های تند و سنگین نکونام بر علیه سرمربی استقلال

برنامه شبهای فوتبالی که به نظر میرسد شمشیر را برای استقلالی ها از رو بسته در شبی که منزیانش از شکست استقلال مقابل فولاد سر از پا نمیشناختند و انواع و اقسام متلک های مستقیم و غیرمستقیم را نثار تیم آبی پایتخت کردند، با در اختیار قرار دادن تریبون زنده به دو چهره استقلالی اپوزیسیون فرهاد مجیدی یعنی سهراب بختیاری زاده و ج اد نکونام رسما به سمت حاشیه سازی برای سرمربی آبی ها محتوا تولید کرد.

 

دوستان ابتدا برای تطهیر داوری از یک استقلالی به نام سهراب بختیاری زاده استفاده کردند که انتقادات نرمی نیز از مجیدی مطرح کرد و سپس توپخانه آتش را در اختیار جواد نکونامی قرار دادند که بعد از بسم الله الرحمن الرحیم شروع به متلک پرانی علیه محیذی کرد. در ادامه بخشهایی از کنایه های نکونام به مجیدی را می خوانید.

– مثل برخی مربیان به دنبال جمع کردن فالور در فضای مجازی نیستم و روی تیمم کار میکنم و نتیجه می گیرم.

-برخی مربیان بلد نیستند تمرین دهند و بازیکنانشان مدام مصدوم می شوند اما ما با استفاده از یک بدنساز اسپانیایی میزان مصدومیت بازیکنانمان را به حداقل رساندیم.

– استقلال تنها یکبار به سمت دروازه ما شوت کرد که همان گل شد و اگر روز خوب حسینی نبود نتیجه سنگین تری رقم می خورد.

– استقلال بازیکنان بزرگی دارد و 6-7 بازیکن در حد تیم ملی در آن حضور دارند که آرزوی هر مربی است که هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

-…

 

حال باید منتظر ماند و دید جنگ پنهان دو کاپیتان سابق استقلال چه زمانی علنی می شود؟ گفتنیست این جنگ از زمانی آغاز شد که نکونام و مجیدی به طور همزمان در استقلال حضور داشتند و شرط حضور نکونام در استقلال، بازوبند کاپیتاتی بود که بر بازوی مجیدی بود.

 

پی نوشت: نکته جالب در خصوص برنامه یک طرفه شبهای فوتبالی که پیشتر نیز خصومت سازندگان آن با تیم استقلال عیان شده بود این است که در انتهای این خیمه شب بازی و در حالی که قصد داشتند با دو کارشناس داوری بر روی تصمیم اشتباه سیدعلی سرپوش بگذارند، اما وجدان درد کارشناس داوری حاضر در استودیو باعث شد تا او به اشتباه سیدعلی در اعلام نکردن خطای اولیه آبشک بر روی کریمی اشاره کند اما اراده سازندگان این خیمه شب بازی بر این بود تا اخراج کریمی تایید شود و مانوری روی عدم اعلام خطای آبشک روی کریمی انجام نشود. این در حالیست که اگر داور که در دو قدمی صحنه حضور داشت خطای اول را اعلام میکرد شاید کار به اخراج کریمی نمی رسید.   البته علی خسروی تلاش کرد با ربط دادن صحنه ای که چند دقیقه قبل در منطقه دیگر زمین رخ داده بود با گل استقلال،  صحت گل استقلال را نیز زیر سوال ببرد اما وجدان کارشناس تلفنی برنامه مانع از مانور خسروی بر روی کارشناسی داوری خنده دار شب های فوتبالی شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد 26 ژوئن 2020 / 10:37 ب.ظ

    بی ناموسای لنگی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید