کد خبر:45888
پ

چرا داوران نابینا برای بازی های سپاهان با استقلال انتخاب می کنند؟

همانطور که بارها اعلام کرده ایم، با توجه به فساد گسترده در فوتبال ایران، چندان قصدی برای پوشش اتفاقات بازی های داخلی را نداریم. اما با توجه به تکرار یک اشتباه تکراری داوری در بازی 6 امتیازی و حساس استقلال و سپاهان، سوال اینجاست چرا کمیته داوران، داوران نابینا را برای دیدار استقلال و سپاهان […]

همانطور که بارها اعلام کرده ایم، با توجه به فساد گسترده در فوتبال ایران، چندان قصدی برای پوشش اتفاقات بازی های داخلی را نداریم. اما با توجه به تکرار یک اشتباه تکراری داوری در بازی 6 امتیازی و حساس استقلال و سپاهان، سوال اینجاست چرا کمیته داوران، داوران نابینا را برای دیدار استقلال و سپاهان انتخاب می کند؟

چرا داوران نابینا برای بازی های سپاهان با استقلال انتخاب می کنند؟

چرا داوران نابینا برای بازی های سپاهان با استقلال انتخاب می کنند؟

در حالی که هنوز خاطره آبشار معروف کیروش استنلی و عدم اعلام پنالتی به سود استقلال در چند فصل گذشته از اذهان هواداران این تیم پاک نشده بود، شب گذشته کوپال ناظمی در یک تصمیم بحث برانگیز در حالی خطابه نی هند ایمان سلیمی را اعلام کرد که به طور واضحی قبل آن، خطای مهاجم سپاهان بر روی ارسلان مطهری مشهود بود و همه کارشناسان داوری هم بر این اشتباه بزرگ داوری تاکید کرده و گل سپاهان را مردود دانستند.

اینکه داوران در حین بازی های سپاهان به یکباره در بزنگاه های حساس  نابینا می شوند، یک بحث است اما بحث دیگر سود چند تیم خاص از اشتباهات داوری به واسطه عدم وجود var در سالهای گذشته بوده است. امسال نیز به دلایل واهی خبری از استقرار var در استادیوم های فوتبال در ایران نیست تا تیم هزار میلیاردی سپاهان بتواند به لطف اشتباه داوری، تیم گردن کلفت جواد نکونام را که در اصفهان، سپاهانی ها را تحت فشار قرار داده بود، به زحمت شکست دهد.

به نظر می رسد اتاق فکر آقایان که نتایج لیگ را مهندسی می کند از همین حالا به قدرت انگیزشی بالای تیم استقلال تحت هدایت نکونام پی برده و قصد دارد در همین هفته های اول، نسخه این تیم برای عدم رقابت برای قهرمانی را بپیچد و کار را به هفته های پایانی نکشاند.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مهدی تاجی 27 آگوست 2023 / 7:44 ب.ظ

    دومین گل آفساید لنگ در لیگ و مقابل ذوب رو هم بگذاريد .یک جدول با لحاظ اشتباهات داوری رو از اول لیگ امسال بگذاريد .سال قبل اگه اشتباهات عمدی داوران!!!!!در نیم فصل اول نبود تاج قرمان میشد اما نمیخوان و امسال تحت هیچ شرایطی نمیذارن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید