کد خبر:7226
پ

چرا بازی با الدحیل برای پرسپولیس راحت تر از التعاون است؟

در حالی که بسیاری از کارشناسان فوتبال تیم الدحیل را قوی تر از التعاون ارزیابی می کنند اما به نظر می رسد اتفاقات گروه C باعث شده تا بازی پرسپولیس در مقابل الدحیل به مراتب ساده تر از بازی این تیم مقابل التعاون باشد.   جدول گروه پرسپولیس   پخش زنده بازی پرسپولیس   چرا […]

در حالی که بسیاری از کارشناسان فوتبال تیم الدحیل را قوی تر از التعاون ارزیابی می کنند اما به نظر می رسد اتفاقات گروه C باعث شده تا بازی پرسپولیس در مقابل الدحیل به مراتب ساده تر از بازی این تیم مقابل التعاون باشد.

 

جدول گروه پرسپولیس

 

پخش زنده بازی پرسپولیس

 

چرا بازی با الدحیل برای پرسپولیس راحت تر از التعاون است؟

چرا بازی با الدحیل برای پرسپولیس راحت تر از التعاون است؟

اگرچه التعاون تیم ضعیفی محسوب می شود اما این تیم با استفاده از سیستم متراکم 1-5-4 و تجمع در زمین خودی، کار پرسپولیس برای نفوذ به ساختار دفاعی اش را سخت کرده بود به طوری که پرسپولیس در مجموع دو بازی به زحمت به اندازه انگشتان یک دست، موقعیت گل ایجاد کرد و در طرف مقابل نیز به دلیل دفاع التعاون و نفرات زیاد در زمین خودیف این تیم زهر زیادی در حملاتش نداشت و نکته آخر در مورد دیدار پرسپولیس و التعاون اینکه در آن دیدار، پرسپولیسی ها با انگیزه صعود و کسب 3 امتیاز بازی می کردند و التعاون به فکر حفظ امتیازات خود بود و عقب بازی می کرد.

 

اما کار پرسپولیس در مقابل الدحیل کمی ساده تر به نظر می رسد چرا که شرایط در گروه C طوری رقم خورده که نتیجه بازی پرسپولیس و الدحیل برای تیم قطری بسیار مهمتر است چرا که حتی اگر پرسپولیس در این دیدار شکست هم بخورد و با فرض پیروزی الشارجه بر التعاون، باز هم این پرسپولیس است (7 امتیاز) که در فاصله دو امتیازی الدحیل صدرنشین(9 امتیاز) در رده دوم جدول قرار می گیرد. و کسب نتیجه تساوی هم برای پرسپولیس ایده آل به نظر می رسد چرا که این نتیجه نیز پرسپولیس را در صدر جدول گروه C نگه می دارد.

 

همه این موارد باعث می شود تا بازی پرسپولیس و الدحیل برای تیم قطری به یک دیدار سرنوشت ساز تبدیل شود این تیم مجبور باشد از همان ابتدای بازی بازی تهاجمی و رو به جلویی را به نمایش بگذارد و بالا بازی کردن مدافعین الدحیل باعث ایجاد فضاهای خالی زیاد پشت مدافعین این تیم خواهد شد که این اتفاق، کار را برای مهاجمین تند و تیز پرسپولیس آسانتر می کند؛ هواداران پرسپولیس حتماً به یاد دارند که تک گل پرسپولیس در بازی دوم مقابل التعاون بر روی یک ضد حمله و حرکت وحید امیری در پشت مدافعین التعاون به دست آمد که منجر به ضربه پنالتیبه سود پرسپولیس شد.

 

در مجموع به نظر می رسد اگر بازیکنان پرسپولیس هوشیار باشند و در 20 دقیقه ابتدایی بازی گلی دریافت نکنند، کار برای تیم قطری سخت تر خواهد شد و سرخ پوشان می توانند با پاس های دقیق احمد نوراللهی به پشت مدافعین الدحیل، آل کثیر و وحید امیری را در موقعیت تک به تک با دروازه بان الدحیل قرار دهند و به گل برسند. اتفاقی که در دو بازی پرسپولیس مقابل التعاون به ندرت رخ داد و به دلیل بسته بازی کردن التعاون، بازیکنان پرسپولیس نتوانستند موقعیت گل چندانی بر روی دروازه الدحیل ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید