کد خبر:23805
پ

پخش زنده بازی پورتو و چلسی امشب | قول مهدی طارمی برای صعود

بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم چلسی و پورتو امشب برگزار خواهد شد. شما می توانید پخش زنده بازی پورتو و چلسی امشب را در بتاکاپ دنبال کنید.   پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا   پخش زنده بازی پورتو و چلسی امشب همانطور که می دانید در بازی رفت، […]

بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم چلسی و پورتو امشب برگزار خواهد شد. شما می توانید پخش زنده بازی پورتو و چلسی امشب را در بتاکاپ دنبال کنید.

 

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا

 

پخش زنده بازی پورتو و چلسی امشب

پخش زنده بازی پورتو و چلسی امشب

همانطور که می دانید در بازی رفت، پورتو با نتیجه 2 بر 0 بازی را به چلسی واگذار کرد و کار بسیار سختی در بازی برگشت برای صعود به نیمه نهایی در پیش دارد. نکته کلیدی این بازی بازگشت مهدی طارمی به ترکیب پورتو است که در بازی قبل به خاطر محرومیت و کارت قرمزی که مقابل یوونتوس گرفته بود غایب بود.  گته می شود مهدی طارمی در جمع دوستان و هم بازیهای خود در پورتو مدعی شده او برای جبران اخراجش در بازی مقابل یوونتوس در این بازی سنگ تمام خواهد گذاشت و حداقل دو گل مقابل چلسی به ثمر می رساند. طارمی از انگیزه بسیار زیادی برای این بازی برخودار است و در آخرین بازی پورتو مقابل توندلا نیز توانست گلزنی کند و با آمادگی کامل پای به این مسابقه خواهد گذاشت. به نظر شما طارمی می تواند شگفتی ساز این دورره از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شود؟

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید