کد خبر:33431
پ

پخش زنده بازی پورتو و اتلتیکومادرید امشب از بتاکاپ

پخش زنده بازی پورتو و اتلتیکومادرید امشب ساعت 23:30 از اپلیکیشن بتاکاپ به طور رایگان انجام می شود.  دانلود اپلیکیشن بتاکاپ   پخش زنده بازی پورتو و اتلتیکومادرید امشب گروه B لیگ قهرمانان اروپا امشب شاهد برگزار مسابقات جدابی است. چرا که سه تیم از 4 تیم شانس صعود دارند حتی اتلتیکو مادرید قعر نشین […]

پخش زنده بازی پورتو و اتلتیکومادرید امشب ساعت 23:30 از اپلیکیشن بتاکاپ به طور رایگان انجام می شود.

 دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

پخش زنده بازی پورتو و اتلتیکومادرید امشب

پخش زنده بازی پورتو و اتلتیکومادرید امشب از بتاکاپ

گروه B لیگ قهرمانان اروپا امشب شاهد برگزار مسابقات جدابی است. چرا که سه تیم از 4 تیم شانس صعود دارند حتی اتلتیکو مادرید قعر نشین که در سه بازی اخیرش متحمل سه شکست شده و با چند اما و اگر می تواند به صعود امیدوار باشد. پیشنهاد می کنیم پخش فوتبال زنده پورتو و اتلتیکومادرید را امشب از دست ندهید چرا که برگزاری بازیهای همزمان و رقم خوردن نتایج مختلف در بازیها، در هر لحظه، یک تیم را به دور بعد می فرستد و باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام تیم به عنوان تیم دوم از گروه B صعود می کند.

اتلتیکو مادرید که در سه بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده امیدوار است در این بازی مقابل پورتو و مهدی طارمی به پیروزی برسد و با دعا برای شکست خوردن میلان مقابل لیورپول، به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود. از طرفی پورتو این شانس را دارد حتی با یک تساوی نیز به مرحله بعد برود و احتمالاً شاهد بازی تدافعی پورتو مقابل مادریدیها خواهیم بود. اگرچه به محض اینکه میلان مقابل لیورپول به گل برسد، نقشه های صعود کونسیسائو و پورتو نقش بر آب خواهد شد و این تیم نیاز به گل و و پیروزی در بازی مقابل اتلتیکو مادرید خواهد داشت.

 

در صورتی که به شبکه 3 دسترسی ندارید و در خارج از ایران شبکه 3 در هنگام پخش بازی های برای شما قفل می شود، شما می توانید با تنظیم رسیور ماهواره خود بر روی فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان و یا مونو تی وی بازیهای امشب لیگ قهرمانان اروپا را به طور زنده تماشا کنید. همچنین با نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار می توانید پخش زنده فوتبال اروپا امشب را به طور رایگان تماشا کنید و با پیش بینی نتیجه بازی ها ، شانس خود را برای بردن جوایز بتاکاپ افزایش دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید