کد خبر:30211
پ

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن امشب

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن امشب از اپلیکیشن بتاکاپ به طور رایگان انجام می شود.   پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و استراسبورگ   دانلود اپلیکیشن بتاکاپ   پخش زنده بازی پاری سن ژرمن امشب در بتاکاپ شما می توانید پخش زنده بازیهای PSG را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان تماشا […]

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن امشب از اپلیکیشن بتاکاپ به طور رایگان انجام می شود.

 

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و استراسبورگ

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن امشب در بتاکاپ

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن امشب

شما می توانید پخش زنده بازیهای PSG را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان تماشا کنید. همچنین پیش بینی بازیهای سری 1 فرانسه نیز به طور مجانی در اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. شما می توانید با پیش بینی نتایج بازی های پاری سن ژرمن در بتاکاپ، به امتیازات و سکه های خود اضافه کنید. کاربرانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، جوایز بتاکاپ را برنده می شوند.

اگر به هر دلیلی به شبکه ماهواره یا تلویزیون برای تماشای پخش مستقیم بازی های پاری سن ژرمن دسترسی ندارید و به دنبال راهی برای تماشای فوتبال زنده PSG هستید تا بازیهای تیم کهکشانی پاری سن ژرمن را با حضور راموس و لیونل مسی و در کنار نیمار و امباپه و دی ماریا بدون سانسور و با گزارشگر انگلیسی تماشا کنید، پیشنهاد ما این است که اپلیکیشن بتاکاپ را از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود کنید و از بخش پخش زنده، بازی مورد نظر خودر ا انتخاب و تماشا کنید.

 

شما همچنین می توانید در لیگ نخبگان فوتبال فانتزی بتاکاپ حضور داشته باشید و با تشکیل تیم فوتبال فانتزی خود بیشترین امتیاز را در بین رقبا کسب کرده و جایزه نقدی هفتگی را به دست بیاورید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید