کد خبر:41680
پ

پخش زنده بازی هلند و آمریکا از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی هلند و آمریکا امروز ساعت 18:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده فوتبال اکنون بازی هلند و آمریکا در جام جهانی 2022 را چطور تماشا کنیم؟ برای تماشی فوتبال زنده هلند و آمریکا کافی است اپلیکیشن بتاکاپ را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود نمائید. با نصب […]

پخش زنده بازی هلند و آمریکا امروز ساعت 18:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده فوتبال اکنون

بازی هلند و آمریکا در جام جهانی 2022 را چطور تماشا کنیم؟

برای تماشی فوتبال زنده هلند و آمریکا کافی است اپلیکیشن بتاکاپ را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود نمائید. با نصب بتاکاپ علاوه بر تماشای پخش زنده بازی آمریکا و هلند می توانید در فوتبال فانتزی با جایزه 5 میلیون تومانی شرکت کنید. علاوه بر این با پیش بینی رایگان مسابقات فوتبال می توانید جوایز نقدی را از آن خود کنید.

تیم ملی آمریکا یکی از 4 تیم بدون شکست مسابقات جام جهانی 2022 است. این تیم که با انضباط خاصی در بازی های جام جهانی حاضر شده توانست با دو تساوی و یک پیروزی مقابل آمریکا به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله بعد صعود کند. گفته می شود کریستین پولیسیچ به این دیدار خواهد رسید. از طرف دیگر، تیم ملی هلند با گلزنی گاکپو توانست به عنوان صدرنشین گروه A به این مرحله برسد هلندی ها در بازی های قبل نشان داده اند اگرچه تیم قابل احترامی هستند، اما قدرت صعود به مراحل پایانی جام جهانی را ندارند.

پیش بینی نتیجه بازی هلند و آمریکا

با توجه به 3 بازی که از هر دو تیم هلند و آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی دیده ایم، به نظر می رسد شانس تیم ملی آمریکا برای صعود از یک هشتم نهایی جام جهانی بیشتر از هلند است. اگرچه تیم ملی هلند بازیکنان سرشناس بیشتری دارد اما قدرت تیمی تیم آمریکا بیشتر است. ربات پیش بینی بتاکاپ نتیجه این بازی را 1-1 تساوی حدس زده است که در نهایت تیم آمریکا به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده هلند و آمریکا

شما می توانید بازی هلند و آمریکا را از شبکه فارسی زبان پرشیانا اسپرتس در ماهواره یاهست به طور رایگان تماشا کنید. ضمناً لیست شبکه های ماهواره ای پخش مستقیم بازی های جام جهانی در این لینک قرار دارد.

ترکیب احتمالی هلند و آمریکا

هلند: نوپرت; الوار، ون دایک، آکه; دامفریس، دی رون، اف. دی یونگ، بلیند; کلاسن؛ گاکپو، دیپای

ایالات متحده آمریکا: ترنر; دست، کارتتر ویکر، ریم، رابینسون; مک کنی، آدامز، موسه؛ وه آ، سارجنت، پولیسیچ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید