کد خبر:18291
پ

پخش زنده بازی ماریتیمو امشب

پخش زنده بازی تیم ماریتیمو پرتغال این روزها به یکی از علاقه مندی های فوتبال دوستان در ایران تبدیل شده است چرا که با حضور علی علیپور و امیر عابدزاده در این تیم به نظر می رسد ماریتیمو هم مثل پورتو و سانتاکلارا که بازیکنان ایرانی در ترکیب خود دارند به تیم محبوب بسیاری از […]

پخش زنده بازی تیم ماریتیمو پرتغال این روزها به یکی از علاقه مندی های فوتبال دوستان در ایران تبدیل شده است چرا که با حضور علی علیپور و امیر عابدزاده در این تیم به نظر می رسد ماریتیمو هم مثل پورتو و سانتاکلارا که بازیکنان ایرانی در ترکیب خود دارند به تیم محبوب بسیاری از ایرانی ها در پرتغال تبدیل شده است. با توجه به عدم پخش زنده بازی ماریتیمو در شبکه 3 شما می توانید بازی های ماریتیمو را در سایت بتاکاپ دنبال کنید.

 

پخش زنده بازی ماریتیمو امشب

بازی بعدی ماریتیمو در جام حذفی پرتغال مقابل استوریل است که چهارشنبه شب راس ساعت 23:45 به وقت تهران برگزار می شود. پس از این بازی، ماریتیمو در روز یکشنبه به مصاف ویتوریا در لیگ پرتغال می رود که این بازی ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می شود.

لینک پخش زنده بازی ماریتیمو ساعاتی قبل از شروع بازی در همین صفحه قرار داده می شود. با پخش زنده فوتبال سایت بتاکاپ همراه باشید.

 

پخش زنده بازی ماریتیمو و پورتومیننزه

 

پخش زنده بازی ماریتیمو امشب

برنامه بازی های ماریتیمو و تاریخ و ساعت بازی بعدی ماریتیمو در همین صحه به روز رسانی می شود.

کلیدواژه : ماریتیمو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید