کد خبر:41270
پ

پخش زنده بازی انگلیس و آمریکا امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی انگلیس و آمریکا امشب از ساعت 22:30 در کانال ماهواره ای zero tv و اپلیکیشن بتاکاپ. در صورتی که به کد جدید شبکه سه دسترسی ندارید شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، پخش مستقیم فوتبال زنده انگلیس و آمریکا را تماشا کنید. شما […]

پخش زنده بازی انگلیس و آمریکا امشب از ساعت 22:30 در کانال ماهواره ای zero tv و اپلیکیشن بتاکاپ.

در صورتی که به کد جدید شبکه سه دسترسی ندارید شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، پخش مستقیم فوتبال زنده انگلیس و آمریکا را تماشا کنید. شما می توانید با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ و پیش بینی مسابقات بتاکاپ، برنده جایزه 5 میلیون تومانی شوید.

پخش زنده بازی انگلیس و آمریکا امشب از ماهواره و بتاکاپ

با پیروزی ایران مقابل ولز، جدول گروه B جام جهانی وضعیت جدیدی به خود گرفت. به طوری که تیم ملی انگلیس برای مسجل کردن صدرنشینی خود در این گروه حتماً باید پیروز این میدان باشد. در طرف مقابل نیز آمریکا برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود نیاز به نباختن در این بازی دارد تا شاید با تساوی در بازی آخر مقابل ایران با تفاضل گل بتواند به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کند.

با توجه به مصدومیت جزئی هری کین، به نظر می رسد او این بازی را استراحت کند و از روی نیمکت بازی را دنبال کند. در سمت مقابل تیم ملی آممریکا بدون مصدوم و محروم به این بازی رسیده و با استرس ناشی از نتیجه بازی ایران و ولز این دیدار را آغاز خواهد کرد.

از نکات جالب این دیدار تقابل دو بازیکن جوان دو تیم یعنی جیو رینا و جود بلینگهام است که هر دو در دورتمند بازی می کنند و ستاره های تیم خود محسوب می شوند. از بوکایو ساکا و جاش سارژنت به عنوان شانس های اول گلزنی در این دیدار یاد می شود.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده انگلیس و آمریکا از ماهواره

شما می توانید این بازی را از طریق شبکه zdf آلمان و پرشیانا و زیرو تی وی تماشا کنید.

مصدومان و محرومان انگلیس و آمریکا

وستون مک کنی، یونس موسی به دلیل مصدومیت دیدار مقابل انگلیس را از دست داده اند. در سمت مقابل هری کین به این بازی می رسد اما کایل واکر و جیمز مدیسون از مصدومان تیم ملی انگلیس محسوب می شوند.

پیش بینی نتیجه بازی انگلیس و آمریکا

کارشناسان بر این عقیده اند، انگلیس در این دیدار به سادگی به پیروزی خواهد رسید. برد 3 بر 1 انگلیس مقابل آمریکا با 58 درصد احتمال تحقق، بیشترین نتیجه ای است که برای این بازی ثبت شده است.

ترکیب احتمالی انگلیس
پیکفورد؛ تریپیه، استونز، مگوایر، لوک شاو; برنج، بلینگهام؛ ساکا، کوه، استرلینگ؛ کین

ترکیب احتمالی آمریکا
ترنر; دست, زیمرمن, ریم, رابینسون; مک کنی، آدامز، موسه؛ وه، سارجنت، پولیسیچ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید