کد خبر:41370
پ

علا کیانی کیست | مرد گریان بازی ایران و ولز عرب است؟

بهره برداری گسترده از اشک های یک ظاهراً ایرانی در مراسم قبل از بازی ایران و ولز و انتشار پلاکاردهای او در سطح شهر تهران، باعث به وجود آمدن سوالات زیادی در بین افکار عمومی شده است که این فرد کیست و چطور تصویر یک تماشاگر گریان به یکباره اینگونه در کلانشهر تهران بولد می […]

بهره برداری گسترده از اشک های یک ظاهراً ایرانی در مراسم قبل از بازی ایران و ولز و انتشار پلاکاردهای او در سطح شهر تهران، باعث به وجود آمدن سوالات زیادی در بین افکار عمومی شده است که این فرد کیست و چطور تصویر یک تماشاگر گریان به یکباره اینگونه در کلانشهر تهران بولد می شود؟ در حالی که بسیاری از تماشاگران حاضر در استادیوم که اتفاقاً تصویر آنها نیز توسط کارگردان تلویزیونی به نمایش در آمد در هنگام پخش سرود ملی، اشک ریختند اما از آنجایی که آن تصاویر توسط صدا و سیما سانسور شده بود کسی آنها را ندید تا علا کیانی ( ظاهراً نام فردی است که به یکباره شروع به گریه کرد) بولد شود.

علا کیانی یا به طور دقیق علاءصاحب شفیع البهبهانی یک تاجر عراقی است که در اونتاریو کانادا زندگی می کند. او در پروفایل فیسبوک خود اینطور نوشته که در تهران زندگی می کند و مدیر یک شرکت تجاری است.

هر چه که هست، به نظر نمی رسد پخش تصویر او اتفاقی بوده باشد و احتمالاً کارگردان تلویزیونی بازی این چهره متمول را شناخته که دوربین را به روی او انداخته تا به بینندگان این پیام را برساند که علا هم در استادیوم حضور دارد.

امروز سوال اساسی از شهرداری تهران این است که چرا تصاویر گریان شخصیت های ایرانی حاضر در استادیوم فیکسچر نشدند؟ افکار عمومی این سوال را دارد چطور فردی که با فرهنگ و لایف استایل مد نظر جمهوری اسلامی فاصله دارد و اصلا ایرانی نیست به سمبلی از وطن پرستی در خیابان های تهران تبدیل می شود و در متن تصویر او قید می شود ایران فدای اشک و خنده تو (اشاره به علا کیانی)؟ آیا بهتر نبود برای اثبات عدم زن ستیزی نظام، تصویر اشک های یکی از بانوان حاضر در استادیوم به فیکسچرهای شهر تهران می رسید؟

کلیدواژه : متفرقه

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 28 نوامبر 2022 / 10:39 ق.ظ

    وقتی یک عراقی احترام ایران را داره، چه اشکالی داره؟ راستش تو این اغتشاشات از اغتشاشگران، رفتاری دیدیم که از داعش بدتر بود که مثلاً ادعای ایرانی بودن دارند، ولی آبروی فرهنگ ایرانی را بردند. در ایام اربعین هم که محبت و مهمان نوازی شون بی نظیره. چه لزومی داره، بین ملت ها، نفرت ایجاد کنیم؟ مهم درک احترام به امنیت، احترام به اتحاد ملتهاست. و درک اینکه دشمن واقعی بشریت آمریکا اسرائیل و انگلیس اند. و اما شهردار باید الگوسازی کنه، صرفنظر از جنس و ملیت، الگوهای رفتاری درست را ارایه کنه. پس بخشی از حرفتون درست و بخشی نادرست است.

  • ابی 28 نوامبر 2022 / 7:48 ق.ظ

    خدا لعنتت کنه که اینقدر مریضی

    • بی نام 29 نوامبر 2022 / 6:25 ب.ظ

      فامیلشون بهبهانی هست اصالت ایرانی دارد …خیلی از تجار مقیم عراق ایرانی هستن اینکه تعجب نداره..

  • امیر 27 نوامبر 2022 / 1:52 ب.ظ

    قضیه اینه که باید کسایی که این کار رو کردن به جرم تشویش اذهان عمومی اعدام بشن… ممنون از اطلاع رسانی تون. متاسفانه وقتی به دنبال این مردک مزدور میگردیم سایت های مزخرف دروغ بالاتر از سایتی مثل شما که حقیقت رو دارید میگید نشون میدن… واقعا شرم آوره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید